tavodova

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O tavodova

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Vo februari mi nefungoval mesiac internet lebo porucha,teraz sa raz za dva tyzdne prihlasim a zas nefunguje lebo porucha ...co su toto za sluzby?..ci staci ze zakaznik plati a telekom sa tvari ze nic....oprava do 3 dni ..a to je mi platne ako mrtvemu praskovy cukor..ale ze nefunguje a nebude to zohladnene vi fakturacii je uplne v poriadku...uz ma telekom prestava bavit aj napriek tomu ze som zakaznikom dlhe roky...asi skusaju kolko vydrzim...stacilo vazeny....nie ste konkurencie schopny a Vase sluzby stija za staru backoru..a divim sa sama sebe ze som s Vami neskoncila..m
  2. tolko staznosti a reklamacii som este nenapisala ako teraz...a volanie je zbytocne....ta ich asertivita a naucene frazi ...jeden by z toho "blival" a je zaujimave ze len mne nefunguje,asi mam nejake priviilegia,ked mam samostatne pripojenie...
  3. som vrcholne nespokojna s Vasimi sluzbami,opakovane internet vypadava a momentalne je nefunkcne pripojenie uz 10 dni ale vraj na oprave sa intenzivne pracuje....je mi jedno aka je porucha,ale odstranovat ju 10 dni je uz aj na moju trpezivost vela a je zaujimave,ze len moje pripojenie opravuju,to som taky VIP zakaznik,ze mam na svoje pripojenie samostatny kabel???