Brisko30

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Brisko30

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. @Matey Mne sa nezobrazujú predošlé zaplatené faktúry tá zmena systému asi neprebehla tak ako mala.
  2. Ďakujem za nápravu aj by som to vymazal ale neviem ako
  3. Dobrý deň, na portáli Môj TELEKOM uvádzate že mám faktúru po splatnosti 16 dní faktúra mala byť uhradená do 26.9.2016. Faktúra bola uhradená dňa 16.9.2016 10:33 z Bank. účtu TatraBanka cez Vašu mobilnú Aplikáciu. Prišla mi aj potvrdzujúca SMS od Vás o úhrade faktúry. Prikladám aj fotku faktúry. Dnes som tiež uhrádzal faktúru cez mobilnú aplikáciu TELEKOM. Poprosím Vás nerobte z ľudí neplatičov a urobte si poriadok v IT systéme. A opravte si to v portáli Telekom.sk aby si zákaznik mohol byť istý že Vaše služby môže využívať na 100% Ďakujem.