Stanislav_Pytel

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Stanislav_Pytel

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Dobrý deň prajem. Chcem sa opýtať, ako to funguje keď mám uzavretú zmluvu ešte asi do augusta, ale budeme sa sťahovať. Tam kde budeme bývať, nieje optika od telekomu. Ako prebieha takáto situácia. Dakujem za info.
  2. TUNIS - Mahdia
  3. áno máme viacej zariadení, aj cez mobily všetko vypadne naraz. Dokonca som vymenil a nastavil aj môj starší router a vypadáva Notebooky máme 1.rok starý a 2. tri mesiace..... asi naozaj posledná možnosť ...0800123777 no som sám zvedavý, Ale ďakujem za radu, všetko to ostatné som už robil a viac krát.
  4. Dobrý deň. Mam problém pri výpadku wifi. Od Telekomu je ževraj všetko OK a teda neviem kde je problém. Wifi sa mi jednoducho vypne /nepripojené/ a trvá aj nejakú minútu kým sa znova zapne a to aj 5x za deň. No neviem čo s tým. A otázka: optika je pripojená na nejaký router a k tomu WiFI router. Nedá sa to vymeniť za jeden prístroj /Wifi router + pevná linka/ Sme pripojený cca od konca júla TV+Internet+Pevná Ďakujem za pomoc