gabika56

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O gabika56

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. meno operatora je vraj Zdenek Kavalir....ak taky vobec existuje.....hovory su zaznamenané...
  2. vraj **pip**.....napisala som to este slusne......pr..l
  3. Volala som tam a este si spravil zo mna operator na zakaznickej linke **piip**, ze ma 3x kurier nezastihol na cisle,, ale ze volal mi na cislo mobilneho internetu (???) a pritom na objednavke bolo spravne uvedene cislo na moj mobilny telefon... takto jednaju operatori, ziadna ucta k zakaznikovi.....a vraj mi objednavku vybavia do konca tohto tyzdna.......este si rozmyslim, ci ju prijmem alebo nezmenim mobilneho operatora....
  4. Dobry den, dna 6.11.2017 som si prestrednictvom pracovnika Telekomu objednavala cez web stranku Telekom zmenu pausalu a mobilny telefon. Po potvrdeni objednavky mailom a info, ze mi bude dorucena kurierom do 5 prac. dni sa tak do dnesneho dna 22.11.2017 tak nestalo, aj ked som toto bola urgovat na pobocke dna 18.11.2017. Vazne zacinam uvazovat o zmene mobilneho operatora. Dakujem pekne za takuto ignoraciu akoze verneho zakaznika.
  5. Dobry den, zaujimalo by ma preco mi bola zmenena splatnost faktury, ktoru som mala do januara 2017 do 9-teho v mesiaci na do 6-teho v mesiaci? Ten prvy termin mi vyhovoval a teraz druhy termin nestiham a musim ho platit 3 dni po splatnosti. Je mozne zmenit tento termin spät na povodny? Dakujem