deamonlang

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O deamonlang

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Toto nemá nič spoločné s inštaláciou appky! Moja otázka je ako nainštalujem appku v zahraničí. Som zákazník Slovak Telekomu žijúci v zahraničí. Kúpil som nedávno nový mobil a inštaloval appky. Táto jediná je nefunkčná. Vie niekto skontaktovať vývojárov aby umožnili inštaláciu zo zahraničia? Ozaj sa mi nechce hrať s VPN.
  2. Prejavuje sa tak, že mi nejde nainštalovať, z dôvodu, že som v zahraničí. Viď. príloha.
  3. Mám problém nainštalovať appku v zahraničí. Vie niekto ako na to?
  4. Dobry den, byvam dlhodobo v zahranici a od minuleho tyzdna nemam ziadny siglan. Je mozne aby som mal nefunkcne cislo, kedze som uz dlho nedobil ziadny kredit? Ak toto je ten problem, pomoze mi znovudobitie kreditu? Vopred dakujem za skoru odpoved. S pozdravom Dalibor