Lucka1717

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Lucka1717

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobrý deň, od včera mám problém s internetom v telefone. Včera mi nabehlo nové fakturačné obdobie, čiže novcýh 2000MB, a odvtedy mi internet stále padá, nedá sa snim vôbec pracovať. Na wifi telefón funguje bez proglémov. Doteraz taktiež fungoval internet bez problémov. Len po zmene fakturačného obdobia je to skutočne hrozné. Čiže mobilné dáta stále vypínam a zapínam , to znamená že stránky sa stále načítavajú, a behom jedného dňa mi internet zožral takmer 300 MB. Chcem sa spýtať kde nastal problém, a ako mám riešiť tento problém. Kedže za internet platím a súrne ho potrebujem mať k dispozícií 24 h denne. Ďakujem za rýchlu odpoveď. Lucia