rafi007

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O rafi007

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Mam ten isty problem. Ani s IT vzdelanim som to nevedel sfunkcnit. Na chvili preblikne nieco cervene (asi chyba) a potom uz iba cierna obrazovka. Nepomaha ziadny reinstall, vypnutie firewallu/antiviru, skusal som aj rozne verzie Chrome (s pluginmi aj bez). Kedysi pred mesiacmi som to riesil so supportom, ale oni su uplni antitalenti, tak som to vzdal.
  2. DObry den, Tento tyzden sa mi stalo nasledovne: Meskal som s uhradou faktury - ano, je to moja chyba. S operatorom som bol dohodnuty, ze uhradim do 3.marca. Teta mi povedala, ze ked nedojde k uhrade, tak 6.3. mi budu obmedzene sluzby. Dna 2.3. o 9:47 cez portal Moj Telekom som vykonal uhradu (platba kartou). V zozname faktur sa hned objavila faktura ako uhradena. priblizne o 1,5 neskor mi telefon zacal pisat, ze neregistrovane v sieti. Myslel som si,z e ide o nejaky technicky problem, tak som asi 2 hodiny cakal, nic sa nezmenilo. Nepomohol ani restart telefonu, rucny vyber siete, nic. Tak som z ineho telefonu (easy) zavolal na zakaznicku linku, vysvetlil som o co ide. Vraj mam zavolat na spoplatnene cislo 12313. Tak som tam volal, automat ma navigoval co mam stlacit... ked som si vybral co potrebujem (mobilne sluzby-nahlasenie uhrady faktury), tak automat mi povedal, ze: z technickych pricin nie je mozne zrealizovat vasu poziadavku... a zlozil... Za ten priblizne polminutovy hovor zobral asi 30 centov z kreditu a ani som sa nedovolal. Tak som znovu volal na zakaznicku linku, ze co to ma znamenat. Operator to vraj preveril, ze mam poslat mailom doklad o uhrade faktury. Samozrejme do banky sa mi uz neda prihlasit, kedze telefon sa mi nepripoji na siet. Operator mi povedal, ze uhradu nevidi, ze mam teda poslat screenshot z ICH portalu. Poslal som ihned. Az na druhy den rano(!!!!!) mi odpisali, ze potrebuju odo mna datum narodenia a adresu (NACO??? islo o uhradu faktury a dal som tel. cislo a screenshot). Poslal som to hned 3.3. rano. Moja otazka znie: Preco ma odpojili PO uhrade faktury a preco ani po 2 dnoch po uhrade mi nefunguju sluzby??? dalsia otazka: nemali by najprv obmedzit sluzby a nie hned uplne odpojit??