
mjamriska
Člen-
Počet príspevkov
41 -
Dátum registrácie
-
Posledná návšteva
Hodnotenie komunity
2 NeutrálnaO mjamriska
-
Hodnosť:
Radca
-
mna skor trapi, ze som viazany na zariadenie od operatora vid : „V prípade hodiniek od spoločnosti Samsung alebo Huawei, ktoré majú podporu eSIM a sú/budú zaradené do ponuky spoločnosti Slovak Telekom, je možné využitie týchto hodiniek s eSIM kartou a byť s nimi pripojený v mobilnej sieti nezávisle od spárovaného mobilného telefónu,“ popisuje Telekom........skoda, ze nepodporuju aj dalsie zariadenia, ale asi aby garantovali fukcnost, tak to musia mat len na odskusanych zariadeniach
-
mna skor trapi, ze som viazany na zariadenie od operatora vid : „V prípade hodiniek od spoločnosti Samsung alebo Huawei, ktoré majú podporu eSIM a sú/budú zaradené do ponuky spoločnosti Slovak Telekom, je možné využitie týchto hodiniek s eSIM kartou a byť s nimi pripojený v mobilnej sieti nezávisle od spárovaného mobilného telefónu,“ popisuje Telekom........skoda, ze nepodporuju aj dalsie zariadenia, ale asi aby garantovali fukcnost, tak to musia mat len na odskusanych zariadeniach
-
Zdravim Lubos, vdaka, otestujem, ak bude cas cez vikend, komunikoval som aj cez email aplikacia@telekom.sk, odpoved prisla vcera 8,21 : Dobrý deň, Fix tohto problému bol nasadený, aktuálne by už všetko malo byť v poriadku. S pozdravom
-
odpoved z Telekomu : Dobry den, evidujeme takyto problem na CT1 a PremierSport. U CT1 menej casto. Riesime to s dodavatelom, pripravuje nasadenie plosneho fix-u pre tuto chybu. Uz vcera doobeda boli zmenene niektore nastavenia na servery, aby sa problem neprejavoval tak casto. Verime, ze nase vyjadrenie prijmete s pochopenim a vzniknutu situaciu sa nam podari vyriesit. V pripade dalsich otazok nas prosim kontaktujte mailom na adrese techgroup@telekom.sk , alebo telefonicky na bezplatnej linke Internet Hotline 0800 123 777 dostupnej 24 hodin denne. Dakujeme Vam za prejavenu doveru. S pozdravom
-
pouzival som Firefox, potom Telekom prisiel s tym, ze to ide iba na Chrome, tak som sa preorientoval, vyzera, ze sa vratim spat k FF
-
spustil som na Firefoxe a tu je to OK, este raz vdaka Edo
-
cez chrome, vyskusam firefox, dakujem za odpoved
-
chyba stale trva, dnes som poslal email na vyssie uvedenu emailovu adresu
-
mjamriska začal nasledovať magio go a premier sport
-
pc, magio go a premier sport, rozchadza sa obraz so zvukom, zvuk ide skor ako obraz, potom skok, ok, ale hned sa to pomaly rozchadza, a tak stale dookola
-
v TV LG som zmenil a Netflix funkcny, dakujem vsetkym
-
v TV LG zmena DNS pomohla a Netflix ide, vdaka
-
u nas je to nasledovne, na laptope a telefone Huawei Netflix funguje, na smart tv LG, PS4 a iphone 6 Netflix nefunguje
-
zmena DNS na Routri ?
-
mjamriska začal nasledovať Kaon CO 1300, hlboky spanok a ext hdd
-
pripojil som ext hdd k magioboxu kaon co 1300 a pokial nie je stb v hlbokom spanku ext hdd stale blika, pokial ho vypnem rucne tlacitkom "power" na stb, po chvili svieti ledka na cerveno a hdd je vypnuty, viem dosiahnut vypnutie do tohto stavu aj dialkovym ovladacom resp automatickym vypnutim, ktore mam nastavene na 23,55 ? dakujem
-
dakujem, uz som mal nutkanie pripojit kaon na lan, ale po tejto odpovedi vidim, ze to nema zmysel, dufam, ze len zatial