mjamriska

Člen
  • Počet príspevkov

    41
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

2 Neutrálna

O mjamriska

  • Hodnosť:
    Radca
  1. mna skor trapi, ze som viazany na zariadenie od operatora vid : „V prípade hodiniek od spoločnosti Samsung alebo Huawei, ktoré majú podporu eSIM a sú/budú zaradené do ponuky spoločnosti Slovak Telekom, je možné využitie týchto hodiniek s eSIM kartou a byť s nimi pripojený v mobilnej sieti nezávisle od spárovaného mobilného telefónu,“ popisuje Telekom........skoda, ze nepodporuju aj dalsie zariadenia, ale asi aby garantovali fukcnost, tak to musia mat len na odskusanych zariadeniach
  2. mna skor trapi, ze som viazany na zariadenie od operatora vid : „V prípade hodiniek od spoločnosti Samsung alebo Huawei, ktoré majú podporu eSIM a sú/budú zaradené do ponuky spoločnosti Slovak Telekom, je možné využitie týchto hodiniek s eSIM kartou a byť s nimi pripojený v mobilnej sieti nezávisle od spárovaného mobilného telefónu,“ popisuje Telekom........skoda, ze nepodporuju aj dalsie zariadenia, ale asi aby garantovali fukcnost, tak to musia mat len na odskusanych zariadeniach
  3. Zdravim Lubos, vdaka, otestujem, ak bude cas cez vikend, komunikoval som aj cez email aplikacia@telekom.sk, odpoved prisla vcera 8,21 : Dobrý deň, Fix tohto problému bol nasadený, aktuálne by už všetko malo byť v poriadku. S pozdravom
  4. odpoved z Telekomu : Dobry den, evidujeme takyto problem na CT1 a PremierSport. U CT1 menej casto. Riesime to s dodavatelom, pripravuje nasadenie plosneho fix-u pre tuto chybu. Uz vcera doobeda boli zmenene niektore nastavenia na servery, aby sa problem neprejavoval tak casto. Verime, ze nase vyjadrenie prijmete s pochopenim a vzniknutu situaciu sa nam podari vyriesit. V pripade dalsich otazok nas prosim kontaktujte mailom na adrese techgroup@telekom.sk , alebo telefonicky na bezplatnej linke Internet Hotline 0800 123 777 dostupnej 24 hodin denne. Dakujeme Vam za prejavenu doveru. S pozdravom
  5. pouzival som Firefox, potom Telekom prisiel s tym, ze to ide iba na Chrome, tak som sa preorientoval, vyzera, ze sa vratim spat k FF
  6. spustil som na Firefoxe a tu je to OK, este raz vdaka Edo
  7. cez chrome, vyskusam firefox, dakujem za odpoved
  8. chyba stale trva, dnes som poslal email na vyssie uvedenu emailovu adresu
  9. pc, magio go a premier sport, rozchadza sa obraz so zvukom, zvuk ide skor ako obraz, potom skok, ok, ale hned sa to pomaly rozchadza, a tak stale dookola
  10. v TV LG som zmenil a Netflix funkcny, dakujem vsetkym
  11. v TV LG zmena DNS pomohla a Netflix ide, vdaka
  12. u nas je to nasledovne, na laptope a telefone Huawei Netflix funguje, na smart tv LG, PS4 a iphone 6 Netflix nefunguje
  13. zmena DNS na Routri ?
  14. pripojil som ext hdd k magioboxu kaon co 1300 a pokial nie je stb v hlbokom spanku ext hdd stale blika, pokial ho vypnem rucne tlacitkom "power" na stb, po chvili svieti ledka na cerveno a hdd je vypnuty, viem dosiahnut vypnutie do tohto stavu aj dialkovym ovladacom resp automatickym vypnutim, ktore mam nastavene na 23,55 ? dakujem
  15. dakujem, uz som mal nutkanie pripojit kaon na lan, ale po tejto odpovedi vidim, ze to nema zmysel, dufam, ze len zatial