marcelmrc1

Člen
  • Počet príspevkov

    80
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Príspevky odoslal/-a marcelmrc1


  1. Veď s tých informácií som to takto pochopil aj ja, ale prečo mi na telekome povedali, že Magio go nefunguje na apke na smart TV, že potrebujem magio televiziu??

    Podporované zariadenia

    • Smart TV a  Android Set-top box
      • smart televízory Samsung s  OS Tizen od roku výroby 2017 a neskôr
      • smart televízory a set-top boxy, ktoré podporujú Android TV 7 a vyšší
    • Internetové prehliadače
      • PC: Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox
      • MAC: Safari, Google Chrome, Firefox
    • Mobilné zariadenia (smartfón, tablet)
      • iOS 11 a vyššie
      • Android 7 a vyššie

  2. Zdravím,

    Chcel by som sa spýtať, aký je vlastne rozdiel medzi produktom Magio Televízia a Magio Go. Na  telekom linke mi povedali, že magio go mi nepôjde na aplikácií v smart TV, že na to potrebujem produkt Magio Televízia.  V popise ale majú, že magio go je na 2 zariadenia. Tak teraz neviem ako to vlastne je.


  3. Toto je pri Telekome bezna vec. Potrebuju kapacitu pre dalsich zakaznikov. 20/4 =5 s toho je jasne že pre biznis je lepšie 5 zakaznikov ktorým dajú 4 Mbit a budú platiť 5 ako jeden s 20mbit. To iste urobili sktualne aj mne.  
     

    Nemaju už kapacity ale stale predavaju a priajaju novych zakaznikov, čiže jediná moznost potrebnu kapacitu zobrať od existujucich zakazniov


  4.  

    Niekoľkokrát som volala na technickú podporu, vždy ma odsprevadzala robotka Olívia, automatická niekoľkonásobná kontrola. Záver bol, že si mám premiestniť router. Je to hlúposť, prosím už mi nikto nedávajte radu, že mám volať technickú podporu. Nezabudnite, že ešte stále je dištancne vzdelávanie, potrebujem internet rýchlo. Aktuálne zas funguje....

    Ak napíšeš aký máš router ZTE II , alebo Speedport+, môžeme ti dať návod ako dané parametre zobraziš.


  5. Málo informácií na to aby ti niekto poradil.  Tebou udávanú rýchlosť 30/4 si nameral na Wifi, ale priamo na PC pripojeného káblom k routru? V každom prípade kontaktuj technikcú podporu internetu 0800 123 777 a tam ti to preveria.


  6. To, že pripoja ďalších tvojích susedov má samozrejme vplyv aj na parametre tvojej linky.  Keď si tam bol predtým sám tak si mal lepšie parametre a teda bez problémov si mohol mal profil 80/8. Momentálne máš aktuálnu priepustnosť linky  na úrovni 88 Mbit  pri SNR 6.8 dB takže pri týchto parametroch by ti to nepotiahlo ani pôvodný 80 Mbit  profil, pretože SNR by padla niekde na úroveň 5 dB a keďže 80-kový profil už nie je ale XL má 90/9 tak XL nemôžeš mať, najbližšia možnosť pre teba bola L+ profil 60/6, ktorý ti aktuálne nastavili a teraz by mala byť linka stabilná. 


  7. Na firme používame satelitný  internet na miestach kde nie je iná možnosť ani žiadny signál mobilných operátorov, rýchlosť síce 20/8 Mbit/s, ale ako píše filipec12 je to na bežné používanie nepoužiteľné. Strašne vysoká latencia bežne aj 2000  - 3000 ms. 


  8. Mám kamoša technika a ten mi tiež povedal, nech si to nevšímam, že ústredňa na základe parametrov linky automaticky znižuje SNR (výkon ), aby som zbytočne neovplyvňoval okolité linky a keď jej stačí na stabilnú prevádzku SNR 2 tak nastaví 2. Zase inému kde potrebuje pridá.


  9. OK , 

    A čo teda s tým?? Nemám to riešiť  keď linka nepadá??  SNR 0.6 je zrejmé problém. Zrejme na ústrední nastavili aby linka nepadála ani pri tak nízkom snr aby mohli poprípajat čo najviac ľudí v okolí. No mať snr 8 a priepustnosť  112 mbit a zrazu snr 1-3 a priepustnosť  85 mbit? Ale mať 91profil pri 85 max. priepustnosti je isto problém, ale ozvem sa a čo urobia??? Znížia profil na 60 a vybavené a o rok keď zase padne snr na 40 a vybavené. Celý Telekom.


  10. Ahojte,

    Mám zaujímavý problém. Mám VDSL XL program už vyše roka, nakoľko vedľa na ulici Telekom vybudoval MSAN. Profil linky som mal dobrý, teda SNR sa pohybovalo okolo 7-8 dB, viď obr:

    povodna linky.jpg

    Teraz zrazu pár týždňov som si všimol, že síce profil linky je nastavený síce na 91 Mbit , ale SNR sa mi pohybuje okolo 2 dB, resp. aj 0,6db kde dosiahnuteľná rýchlosť je 86 Mbit, to znamená, že by to ani nemalo vôbec fungovať  a linka by mala okamžite padnúť, no linka vôbec nepadá a drží spojenie. Keď reštartnem router  SNR je znova okolo 7 - 8 dB ale za pár hodín padne na 1 - 2 dB. Reklamoval som to aj na Telekome, technik niečo urobil na ústredni, linka sa pár krát reštartla, ale o pár hodín znova SNR 0,7 dB. Ako je môžné že linka nepadne??? Nemôže byť chybný router??  Či opäť volať na Telekom?

    povodna linky 2.jpg