marcelmrc1

Člen
  • Počet príspevkov

    80
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O marcelmrc1

  • Hodnosť:
    Znalec
  1. Magio GO Benefit je len na jedno mobilné zariadenie, alebo tablet. Nefunguje webové rozhranie, ani aplikácia v TV. Zariadenie sa odstrániť nedá, jedine vyskúšaj technickú podporu 0800 123 777.
  2. Zdravím, zistil som, že Magio Go pri voľbe kvality "vysoká" ide v maximálnom rozlíšení 1280x720. Je to naozaj tak? Magio Go vysiela iba HD 1280x720?? Nevysielajú full HD 1920x1080????
  3. Ja zase keď pozerám cez google chrome a nastavím kvalitu na "Vysoká" tak to aj tak stále ide len v strednej kvalite "middle", pritom som na optike 500Mbit
  4. A akú verziu používaš?? Platenú Magio Go, alebo Magio Go Benefit??
  5. Veď s tých informácií som to takto pochopil aj ja, ale prečo mi na telekome povedali, že Magio go nefunguje na apke na smart TV, že potrebujem magio televiziu?? Podporované zariadenia Smart TV a  Android Set-top box smart televízory Samsung s  OS Tizen od roku výroby 2017 a neskôr smart televízory a set-top boxy, ktoré podporujú Android TV 7 a vyšší Internetové prehliadače PC: Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox MAC: Safari, Google Chrome, Firefox Mobilné zariadenia (smartfón, tablet) iOS 11 a vyššie Android 7 a vyššie
  6. Čo to znamená, ešte jeden prístup na viac???
  7. Zdravím, Chcel by som sa spýtať, aký je vlastne rozdiel medzi produktom Magio Televízia a Magio Go. Na telekom linke mi povedali, že magio go mi nepôjde na aplikácií v smart TV, že na to potrebujem produkt Magio Televízia. V popise ale majú, že magio go je na 2 zariadenia. Tak teraz neviem ako to vlastne je.
  8. Odtial že sa to deje skoro vsade vsade vysoký Ping, nízke rýchlosti atd
  9. Nie je uz kapacita siete a bude to ešte horsie
  10. Toto je pri Telekome bezna vec. Potrebuju kapacitu pre dalsich zakaznikov. 20/4 =5 s toho je jasne že pre biznis je lepšie 5 zakaznikov ktorým dajú 4 Mbit a budú platiť 5 ako jeden s 20mbit. To iste urobili sktualne aj mne. Nemaju už kapacity ale stale predavaju a priajaju novych zakaznikov, čiže jediná moznost potrebnu kapacitu zobrať od existujucich zakazniov
  11. Na zona.telekom.sk momentálne kontrola spotreby nefunguje.
  12. Ak napíšeš aký máš router ZTE II , alebo Speedport+, môžeme ti dať návod ako dané parametre zobraziš.
  13. Skús sem dať screen parametrov linky s routra.
  14. Málo informácií na to aby ti niekto poradil. Tebou udávanú rýchlosť 30/4 si nameral na Wifi, ale priamo na PC pripojeného káblom k routru? V každom prípade kontaktuj technikcú podporu internetu 0800 123 777 a tam ti to preveria.
  15. Hoď sem screen parametrov linky a hneď budeme múdrejší