majuska71117111

Člen
  • Počet príspevkov

    6
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O majuska71117111

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Mne to funguje. Skús na chat napísať , určite ti poradia .
  2. Stiahni si aplikáciu Telekom do mobilu, v aplikácii máš aj kopu iných užitočných vecí. Cez portál Môj Telekom to už nevidno.
  3. Zrýchľovanie prebieha do 30. novembra 2016, dočkáme sa, nebojte , tu je link na informácie ohľadne zrýchľovania, dá sa pozrieť dátum zrýchľovania podľa krajov https://www.telekom.sk/zrychlujeme . Filipec12 myslím, že ti to už viac nepôjde. Keď už máš raz 15 MB/s a toto je maximálna rýchlosť, čo na adsl vedia dať, ťažko ti budú sľubovať, že sa ti zrýchli, keď to technicky možné nie je.
  4. Pokiaľ si robil objednávku v čase, keď pôvodný notebook bol na sklade, tak si myslím, že ti dodajú ten. Ale ako píše bu2ckland, určite skús zavolať na 0800 123 456 alebo cez chat na hlavnej stánke www.telekom.sk sa informuj.
  5. Aj keď je to Easy karta, vymenia ju iba majiteľovi alebo splnomocnenej osobe, nie hocikomu...