matt24

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O matt24

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. ved to ja plne chapem a urcite bola ta faktura v krabici len pri stahovani je mozne ze sme ju vyhodili! ale podla obchodneho zakonnika je nie potrebne predlozit pokl.blok ci fakturu! citujem obch.zakonnik.... K reklamácii je dôležité mať pokladničný doklad, nie je to však povinné. Značne to ale uľahčí a urýchli reklamáciu. Ak pokladničný doklad nemáte, je možné nákup preukázať inými dokladmi (výpis z účtu, záručný list, čestné prehlásenie,..). takze teraz neviem!inak mam platny certifikat na bezplatnu opravu zo samsungu tak mi nieje jasne preco vyzaduju este aj tento doklad odomna a na tom certifikate je imei telefonu!
  2. zdravim vas tu chcem sa opytat na takyto problem!koncom aprila som si v tmobile zvolen kupil na pausal s7 edge a kedze nebol na sklade priniesol mi ho kurier vsetko bolo ok az teraz ked som ho dal opravovat v ESC bratislava cez s7 agent a tam odomna pozaduju doklad o kupe a kdze sme sa medzitym stahovali tuto fakturu nie a nie najst!tak sa chcem opytat ako je mozne sa k tejto kopii fakture dopracovat.kedze bol som v damom telekom centre a tam mi bolo povedane ze k tejto fakture teda kopii sa uz viac neda dostat!co sa mi zda celkom sprostost!vie niekto povedat kam sa obratit z danym problemom.volali sme na infolinku jeden nam povedal ze nam dal poziadavku a ta ked sa spracuje kopia pride,hodinu nato dalsi operat ze to treba tak a tak poslat ziadost a potom ze nam odpovedia,no a treti ze to je ako blocek a uz sa k tej fakture nedostanem!kedze to nebola faktura z pokladne kde aj tam sa robi kopia ale vytlacena na papieri tak ako je mozne ze sa k nej neda dotat?nebudem platit 330eur za opravu namiesto 39eur predsa