jari1111

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O jari1111

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. reklamácia bola uznaná, odpočítali mi a platím, len tolko kolko mám, len čo z toho, ked mi prepadlo viac ako 110 minut zo zaplateného paušalu, problem je už aj v nasleujucom zučtovacom období, teda minuty sa mi stale pripočítavaju, presmerovanie hovorov nemám, skontroloval mi to technik v telekome, moj nový mobil som resetla, a už neviem čo mám robiť dalej
  2. ano nemali by sa mi pripočítavať, nastala niekde zrada, resp. porucha, neviem na akom systéme to pracuje, ale ludovo povedané " počítadlo sa zbláznilo" inak sa neviem k tomu vyjadrit, práve dnes mi končí zúčtovacie obdobie, tak som zvedavá na celý môj problém ako sa vyrieši, drž ti palce a v Novom roku 2020 Vám všetkým prajem veľa, veľa úspechov či osobných , pracovných a čo najmenej problemov
  3. dobrý večer, stalo sa vám niekomu, že máte paušal 200 minut, voláte uplne minimálne a zrazu zistíte v telekom aplikácii, že mate prevolané minuty nad rámec paušalu, aby som vysvetlila, že sa mi pripočívaju prichádzajuce hovory? Volala som na zákaznícku linku, osobne som navštívila kamennu predajnu, aby sa môj problem vyriešil ale dostala som odpoved, že musím počkať na koniec zučtovacieho obdobia , lebo sa ževraj nedostanu do systemu, už teraz mám fakturu nad ramec 54 eura čiže neopodstatnená, som z toho zufala, vystavia mi fakturu, ktoru budem musiet zaplatit a potom čakať, či mi bude reklamacia uznaná a peniaze mi budu vracať, neviem ako