ing.stefan.svec

Člen
  • Počet príspevkov

    13
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O ing.stefan.svec

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. 2. Volania a SMS zadarmo v skupine, vrátane Easy
  2. Dobrý deň prajem, môže mi niekto vysvetliť, prečo mi zmizli z Hlavného panela dlaždice mobilných telefónov? žeby to bol výsledok "skvalitnenia služieb" ktoré vykonali teraz cez víkend? nič som nemenil, nebol som na stránke cca 2 mesiace, chcem skontrolovať zostatky na Easy SIM a nemám tam ani jednu dlaždicu, ktoré som tam mal.
  3. Dobrý deň, môj mail bol migrovaný na posta.telekom.sk. Mám otázku - prečo si nemôžem spravovať svoje alliasy - migráciou sa mi pridali nové, potreboval by som odstrániť staré, zadefinovať nové... ďakujem.
  4. Neviem, či len ja to neviem, ako na to, alebo sa to nedá: som prihlásený na Môj Telekom, mám pred sebou na hlavnej stránke ikony so svojimi službami, medzi nimi aj mobily Easy Pecka... chcem dobiť kredit, otvorím si detaily mobilu, ktorý chcem dobiť, ale nikde neviem nájsť ako priamo z aplikácie dobiť kredit. Musím dole zvoliť "Dobiť kredit +" a potom zadávať číslo, ktoré chcem dobiť a na ktoré chcem potvrdzujúcu SMS... To fakt sa nedá dobiť priamo z vybranej služby a aby sa predplnili údaje ??? alebo už chcem príliš veľa ? ďakujem.
  5. Poprosím o stručný návod k platbe v Google Play z kreditu Easy Pecka. V T-Platba-Telekom k internetovým platbám sa píše: "Pre dokončenie platby jednoducho vyplníte svoje telefónne číslo v sieti Telekom a stlačíte tlačidlo pre zaslanie jednorazového hesla (obratom vám bude doručená SMS správa s unikátnym kódom – heslom, ktoré bude v nasledujúcom kroku slúžiť na vaše overenie" - toto mi je jasné a je to pochopiteľné. Pre platbu (prvú) v Google Play sa píše: "V ponuke Spôsoby platby zvoľte možnosť „Platba cez Slovak Telekom.“ Na vyzvanie vyplňte svoju adresu a zadajte heslo do Google účtu. " Aký význam má vyplnenie adresy ??? Heslo do akého Google účtu mám zadať - do svojho ? veď k tomu má môj mobil prístup ... či musím mať nejakú aplikáciu ? Ešte ak som dobre pochopil, v prípade predplatených kariet možno kupovať iba z nominálneho kreditu (nie bonusového)... K cene nákupu pripočítava Telekom aj nejaký poplatok ?
  6. FUP

    ... čítam si tu v nedeľnom popoludní - a zaujala ma jedna vec: ak mám adsl magio internet a objednám si k tomu magio televíziu tak aj dáta prenesené pre TV sa započítávajú do FUP ??? ak áno, koľko cca GB je spotreba dát za 1 hodinu HD vysielania ?
  7. ... pokiaľ je to dobíjacia karta (Easy...), vymenia ti ju na počkanie na ktoromkoľvek obchodnom mieste.
  8. ... dnes ma zase drahý MôjTelkom poriadne vytočil, fakt mi už pijú, čo pijú - sajú mi krv. Mám aktívnu elektronickú komunikáciu, pred týždňom mi vyskočila hláška, že mám potvrdiť (elektronicky) dodatok zmluvy... potvrdil som ju... po opätovnom prihlásení zase na mňa vyskočila táto požiadavka... volám na ...123456, čakám 1/2 hodinu na spojenie s operátorom, potom telefonujeme si 25-30 minút a nakoniec ma upokoja, že zmluva je elektronicky podpísaná, všetko O.K. (odkedy mám elektronickú komunikáciu, už som s nimi pretelefonoval snáď 4-5 hodín) Odvtedy na mňa žiadna hláška už nevyskočila. Síce keď si otvorím Profil/Zmluvy a akýkoľvek filter si nastavím, nezobrazí sa mi žiadna zmluva !!! No a dnes som povyskočil ja, keď som otvoril poštovú schránku a obálku od Môjho Telekomu - v obálke 2x dodatok zmluvy, ktorú som elektronicky potvrdil pred týždňom - že ju mám podpísať, zobrať na poštu a pekne podať... PÝTAM SA - NAČO SOM SI AKTIVOVAL ELEKTRONICKÚ KOMUNIKÁCIU ???? Prosím Vás, napíšte výraznými písmenami na úvodnú stranu MôjTelekom-u, že je to SKÚŠOBNÁ PREVÁDZKA, že väčšina funkcií bude funkčná až v budúcnosti, a že radi vítate medzi jej užívateľmi testerov, ktorí majú čas a nervy na testovanie funkčnosti a duplicitné vybavovanie jednej a tej istej veci. Spôsob fungovania tohoto webu beriem ako hrubú neúctu voči zákazníkom!
  9. ... 4. načo je na tomto fóre (pod menom užívateľa) voľba "Odhlásiť sa" keď je táto voľba neaktívna (t.j. keď kliknem aj 5x na odhlásiť sa, zostávam vždy prihlásený) !
  10. Ďakujem za info, už vidím svoje mobilné produkty i po opätovnom prihlásení... nedá mi pár postrehov: 1. ak kliknem na Forum, vyjde hláška: Vlastník servera forum.telekom.sk nakonfiguroval svoju stránku nesprávne. Kvôli ochrane vašich údajov pred odcudzením Firefox blokuje pripojenie k tejto webovej stránke - to sa fakt nedá správne nakonfigurovať? 2. prečo medzi typmi dlaždíc chýba možnosť pridať produkt pevná linka ? 3. prečo mi hneď ako prvá svieti ikona "užívajte si všetky výhody portálu naplno.... " a vyzýva ma na "aktivujte si elektronickú komunikáciu" keď ju už mám aktivovanú???? ikona zaberá 1/6 plochy vymedzenej pre ikony (bez rolovania stránky), nedá sa odstrániť a zaberá zbytočne miesto, kde by som mohol mať ikonku, ktorá by mala pre mňa vypovedaciu schopnosť....
  11. ... mne napríklad okrem iných nefunguje pridanie dlaždice... vlastne dlaždicu viem pridať = konfigurovať + pridať dlaždicu, vyberiem službu - spotreba mobilný telefon - uložím, aj sa mi pekne zobrazí (easy pecka - výška kredit, platnosť do...) ovšem po odhlásení a znovuprihlásení už tam dlaždica nie je...