Juraj0506

Člen
  • Počet príspevkov

    552
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Príspevky odoslal/-a Juraj0506


  1. Zistiť svoju viazanosť môžeš napríklad v Telekom aplikácií ( napríklad),ale,aj na zákazníckej linke Telekom,tel:0800123456. Pokiaľ Ti končí viazanosť,tak Ti môžu poskytnúť na nový T-paušál ( napríklad) zľavu -20% z ceny paušálu ( tu mizernú,ktorú poskytovali,zákazníkom,ktorí neboli spokojní s cenami a končila in viazanosť).Tu zľavu -20 % poskytovali,keď Ti končila viazanosť na Happy L ( napríklad),tak poskytli na Áno L paušál zľavu -20 % z ceny paušálu. Štandardná cena za paušál Áno L bola 30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov 35€ s DPH bez viazanosti). Keď Ti poskytli túto zľavu,tak si dostal Áno L za 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Ešte niečo na túto zľavu nemal každý zákazník nárok! Nemuseli Ti ju poskytnúť,aj,keď si bol dlhoročný zákazník  s dobrou platobnou disciplínou. Napríklad ja mám v Telekome 2x Áno L. Som dlhoročný zákazník s dobrou platobnou disciplínou.Za jeden paušál Áno L platím 24 € s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov a za druhý 30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Pýtal som sa prečo mi nemôžete poskytnúť,aj na ten druhý paušál zľavu -20%?! Odpoveď z Telekomu prišla :" Momentálne Vám nemôžme poskytnúť požadovanú zľavu na paušál Áno L ". Takže zisti,kedy Ti končí viazanosť a daj prenos čísla ku konkurencii. Možno zareagujú.👍  Je šanca,že Ti dajú zľavu. Pokiaľ nie budeš inde u operátora bez viazanosti. Do Telekomu sa môžem kedykoľvek vrátiť,neziskaš žiadnú zľavu,ako nový zákazník,podobne,ako starý zákazník. Bavíme sa čisto o paušáloch,a nie o dotovaných smartfónov.


  2. Záleží,či berieš nejaký smartfón. Pokiaľ áno,oni si overia platobnú schopnosť,výpisy z účtu,posledné faktúry od predošlého operátora,atď. Keď chceš,len paušál v prvom rade si overia,či nemáš u nejakého operátora dlžoby na neplatenie faktúr. Ak by si mal nejaké pohľadávky,tak Ti predajú maximálne predplatenú kartu"  Predplatenka ".


  3. Najmladší operátor začal s dátovou  revolúciou, teraz nová digitálna značka Kyslíka prišla s konkurenciou (aj,keď nepriamo). Je šanca,že sa dátové služby rozbýbu a Ružový a Pomarančový operátor dá nejakú rozumnejšiu dátovú ponuku za normalnejšie ceny. Tak,ako v minulosti som písal po príchode najmladšieho operátora,ktorý začal dátovú revolúciu,že to potrvá roky,až sa to reálne začne na trhu prejavovať  to. Už sa to v minulosti začalo  navýšením dát v Áno paušáloch. No naplno sa to prejaví po dlhých rokoch.  Chce to čas,možno rok-dva,až  sa to prejaví u všetkých operátoroch  naplno a začnú ponúkať dátové balíčky hodné dnešnej doby.


  4. Najlepšie hneď po kúpe smartfónu,či,už hocijakého  Androidu,respektíve iPhone dať nalepiť ochranné sklo. To stojí cca 14-15€,alebo respektíve trošku viac Eúr do 20€. Tiež využívam ochranné sklo na iPhone. Hneď,ako som ho kúpil dal som nalepiť ho. Stačí nie úplne na celý displej,ale,také,aby bolo  1,2,3 milimetre  od kraja smartfónu. Toto je najlepšie. Pretože sa  neodlepuje,ako to úplne na celý displej.

    odpoveď sa páči : 2 osobám

  5. Telekom by si mal viac vážiť dlhoročných zákazníkov s dobrou platobnou disciplínou. Človek niekedy musí doslova a do písmena zobrať o tú mizernú zľavu -20 % a to,ani Ti ju nemusia dať. Mám dve paušály Áno L za jeden platím 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou a  za druhý 30 € s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Chcel som,aj na druhý paušál,aspoň tú mizernú zľavu -20 %. Napísali mi,že mi nemôžu momentálne poskytnúť žiadnú zľavu. Takže za obe paušály platím 54€ s DPH. Kebyže mi dali zľavu,aj na druhý paušál,tak platím dokopy 48€ s DPH. Mobil nemám od nich. Využívam vlastný. Po tých skúsenostiach,ani nebudem od nich brať žiadné zariadenie.

    odpoveď sa páči : 1 osobe

  6. Mne tak robilo,keď som mal  virtuálneho operátora( značkového) v sieti pomarančovníka. Robilo mi to v Prešove,mal som zapnuté VOLTE a robilo mi to pomerne často. Niekedy hovor bežal pár minút,a zrušilo to,inokedy po pár sekundách. Keď som vypol VOLTE,tak to isté robilo. Pomarančovník napokon priznal problém,že je to kvôli tomu,lebo jeho sieť je vyťažená,aj kvôli tomu,že poskytujú národný roaming najmladšiemu operátorovi. Potom cca po dvoch mesiacoch som sa vrátil do Telekomu. Len tak mimochodom neposkytli,keď som z Telekomu do virtuálneho operátora žiadnu zľavu!! Ako nový zákazník som nezískal žiadnú zľavu na paušál. Všetko mám za plnú cenu  30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Názov paušálu nemôžem povedať,kvôli reklame.😉 Či starý zákazník s dobrou platobnou disciplínou,alebo nový. Telekomu to je úplne jedno. Hoci dáš prenos čísla ku konkurencii ( napríklad,aj z trucu) a vrátiš sa naspäť do Telekomu ( už,ako nový zákazník) všetko za rovnakú cenu. Zľavy dávajú málokomu,ani tú mizernú zľavu -20 %. Takže môžeš skúsiť iného operátora,ak nebudeš spokojný,tak sa môžeš vrátiť späť. Nič nestratíš,ani neziskaš..😀 👍 👍 👍 


  7. Na toto číslo dávajú 2GB ( zíde sa) dát v Magente 1 a 100 minút hovorov. Tie sú pre zbytočné,pretože Áno L má neobmedzené volania.😉👍


  8. Toto je moje druhé číslo,ktoré využíva manželka. Tak sme skúšali nejaké dáta navyše. Ja som,už z niekým v Magenta 1 a získal som 5GB dát. Tiež mám Áno L.


  9.  

    Si pamätám ešte keď som bol v Telekome pred 10 rokmi mal som paušál Podľa Seba 3 bez telefónu za 10€ a mal som tam 2GB, 100 min a neobmedzené večerné/víkendové volania do T-Mobilu...Tie aktuálne T paušály,veď s ními sa nám vysmievajú do ksichtu.Ten Telekom sa za tie roky s ponukou nikam neposunul,oni sa doslova zasekli 10-15 rokov dozadu

     

    500MB,tak pred 10 rokmi bolo v pohode,keď ľudia väčšinou mali tlačitkové telefóny ( myslím,aj tlačitkové smartfóny) to bolo v pohode. Pred vyše 10 rokmi som mal Nokia N95 8GB a mal som dáta 500MB ( u férového operátora) vtedy to stačilo. Internet som využíval v smartofóne menej a hlavne som šiel na wifi pripojení. Na túto tobu 500MB bolo v pohode 👍👍. V tlačitkovovom smartfóne som využíval dáta,aj tie smartfóny neboli na takej úrovni,ako dnes. Dnes,keď chceš normálne dátové balíčky. Musíš mať paušál za 30€/32€,aby si mal primerané množstvo dát mám namysli bývalý triopol. 


  10. 500MB,tak pred 10 rokmi bolo v pohode,keď ľudia väčšinou mali tlačitkové telefóny ( myslím,aj tlačitkové smartfóny) to bolo v pohode. Pred vyše 10 rokmi som mal Nokia N95 8GB a mal som dáta 500MB ( u férového  operátora) vtedy to stačilo. Internet som využíval v smartofóne menej a hlavne som šiel na wifi pripojení. Na túto tobu 500MB bolo v pohode 👍👍. V tlačitkovovom smartfóne som využíval dáta,aj tie smartfóny neboli na takej úrovni,ako dnes. Dnes,keď chceš normálne dátové balíčky. Musíš mať  paušál za 30€/32€,aby si mal primerané množstvo dát mám namysli bývalý triopol. 


  11.  

    Včera vyšiel článok na ŽIVE o prenášaných číslach a jeden operátor tam ťahal za veľmi krátky koniec. Môže to byť predzvesť blížiacich sa zmien.... :D A krásne to tam ta hovorkyňa pretransformovala na komplexné služby, ale čísla sú čísla a hovorovým balastom to nezachráni :D

    Možno,keď Ti skončí viazanosť na Áno paušál,tak Ti ponúknu tu mizernú zľavu -20 %( možno) na nejaký T-paušál,ak vôbec,ešte dávajú nejakú zľavu.


  12.  

    myslim ze k ANO pausalu sa uz nebude dat vratit.. ti ktori maju ANO tak do konca viazanosti max a Telekom bude postupne vsetkych tlacit na nove pausaly aby viac z ludi vyzmykal 

     

     

    Dobry den. Presiel som z pausalu Ano L na ten novy uzastny pausal  T-Ideal 32 ,kde som nakoniec zistil ,ze budem platit sice o 2€ viac,ale data mi ostanu poctom tie iste.Pri pausali Ano L som mal 10GB dat no Telekom mi daroval 2 GB dat naviac ,myslim,ze za ziskanie noveho zakaznika,cize som mal mesacne 12 GB dat pri pausali Ano L,no pri prechode na T Ideal 32 mi tie 2GB darovanych dat zobrali ,takze mam v novom pausali  tiez 12 GB v cene pausalu 32€. Takze prechodom na akoze vyhodny pausal som neziskal nic,akurat si priplaim 2€ mesacne viac. Tymto sa citim ako dlhorocny zakaznik neskutocne oklamany a vyjadrujem velku nespokojnost s postupom tejto zmeny. Daruju vam 2GB dat a potom vam ich zoberu ... takto si Telekom vazi zakaznika. Dakujem velmi pekne.

    Doplnim este ,ze som telefonicky kontaktoval zakaznicku linku ohladom moznosti vratit sa na povodny pausal Ano L, kde mi jeden z dvoch operatorov  oznamil,ze sa to da urobit,ale jedine pisomne a druhy operator pri druhom volani ohladom tej istej veci oznamil,ze to uz nieje mozne. Takze v Telekome asi nemaju urcene jednotne postupy. Maja viazanost v decembri 2020 konci,takze vratit sa na pausal Ano L, uz nebude mat v podstate zmysel,nakolko,ak by som sa rozhodol,pokracovat vo viazanosti nadalej na dalsich 24 mesiacov,tak jedine uz len z novym T pausalom, Ano L uz uplne padne.

    Zhrnutie: v mojom pripade prechodom z pausalu Ano L na Pausal T Ideal 32 som neziskal absolutne nic,akurat si priplatim este o 2€ viac k mesacnemu pausalu.

    Z roka na rok je to horšie. Žiadné zľavy pre verných zákazníkov s dobrou platobnou disciplínou. Niekedy,ani tú mizernú zľavu -20 % nechcú poskytnúť pri novej viazanosti. Som dlhoročný zákazník a platím za Áno L 30 € s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov,tak,ako nový zákazník. Tu mizernú zľavu -20 % mi nechceli dať,ani bohovi. Budeme si musieť zvykať,že zľavy skončia a,či nový,alebo starý zákazník budeme platiť rovnako.


  13. Mám Áno L 10GB + 5GB ( Magenta 1).  Ešte sa mi nestalo,žeby ma Telekom okradol o dáta. Stále sa mi prenášajú do nasledujúceho mesiaca. Počas koronakrízy som mal neobmedzené dáta 1000GB a tak sa som ušetril dáta,a tie mi stále zostávajú. Som spokojný s kvalitou siete Telekomu,nemal som žiaden problém narozdiel od Funfónu ( Orange),kde mi padali hovory a preto som sa musel vrátiť späť do Telekomu po dvoch mesiacoch. Čo  sa týka verných zákazníkov,tak Telekom,už nevie ( vlastne nechce poskytovať zľavy na paušály). Fakt neviem,ako je to teraz pri  nových T-paušáloch. V minulosti,viem,že sa opakujem Telekom  vedel poskytnúť zľavu po skončení viazanosti -20 %. Napríklad,ak končila viazanosť na Happy L dostali ste Áno L so zľavou -20%  = 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov.  Niektorí šťastlivci dostali Áno L paušál so zľavou až -40% takže platili 18€ s DPH ( viazanosť samozrejme). Neskôr dávali,len tú mizernú zľavu -20 % na Áno L,ak ste žobrali mohli ste ju dostať. Podotýkam,že nie každý dostal,aj tu mizernú zľavu -20 % a mohli ste mať,aj dobrú disciplínu a nedali,ani tú zľavu -20 %. Stále Telekom dával,menej a menej zvýhodnení pre verných zákazníkov. Ak dostaneš nejakú zľavu na T-paušál  tak napíš.😀😉 Rád by som vedel,či  nechali zľavu -20 %( aspoň túto).


  14. Vidíš ja viem koľko mám platiť..😀 😀 👍  Platím 30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov bez telefónu ( ten som nechcel)za Áno L,ako starý zákazník,ktorý platí faktúry načas. Niekto platí za takýto paušál Áno L 18€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov.👍👍👍😀 Ja platím však 30€. Žeby som nevedel koľko mám platiť?! 


  15. Doplňte si mapu pokrytia signálom Telekom. Pred pár dňami ste pokryli lokalitu Detrík ( okres Vranov nad Topľou) je to blízko rekreačnej oblasti Domaša. Už sa dá konečne zavolať z chaty. Ide o pokrytie signálom 2G ( EDGE). Je to veľký pokrok,lebo sa dá,aspoň zavolať. To je podstatné 👍. Ste prvý operátor,ktorý pokryl túto  chatarskú oblasť signálom  a to sa cení.👍

    odpoveď sa páči : 2 osobám