Juraj0506

Člen
  • Počet príspevkov

    440
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

138 Výborné

O Juraj0506

  • Hodnosť:
    Super Profík
  • Narodeniny: 05.06.1978

Nedávni návštevníci profilu

3 258 zobrazení profilu
  1. Súhlasím s Tebou. Aktuálne som na Funfóne. Chcem sa vrátiť naspäť do Telekomu.Potrebujem Áno L minimálne ( kvôli dátam,neobmedzené volania nepotrebujem). Tak v mojom prípade prichádza do úvahy Áno L ( minimálne). No nechcem,ako nový zákazník platiť 30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Veď toto je choré! S Telekomom som bol spokojný,ako s kvalitou siete. No ponúkaný Áno L za 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov som odmietol. Aktuálne čakám na nejakú akciu v Telekome. Snáď od 1.2. Budú nejaké akcie a budem sa môcť vrátiť naspäť za normalnejšie ceny. Napríklad bonus za prenos čísla od konkurencie,alebo druhý paušál zo zľavou. Jeden paušál v Telekome mám je písaný na mňa ( využíva ho manželka). Tak snáď nejaká akcia bude. Trošku ľutujem odchod z Telekomu. Dôvod mám Funfón Smart ( predplatená karta spoločnosti Orange). Často po pár minútach mi preruší hovor. Niekedy sa minútu,alebo dve,alebo desať minút. Písal som na technickú podporu Orange. Takáto odpoveď mi prišla : Ak sa jedná o Prešov, v tejto lokalite riešime situáciu s padaním hovorov VoLTE. Technici naposledy odporúčali otestovať, či sa situácia prejavuje aj pri vypnutej funkcii VoLTE. Túto záležitosť riešia technici s vysokou prioritou, aj keď to už trvá dlhšie. Veríme, že sa nám to podarí vyriešiť čo najskôr. S pozdravom, Ľudmila. Vo Funfóne mám za 20€ 8GB dát a 100 minút hovorov do všetkých sietí na Slovensku a EÚ a 100 SMS /MMS do všetkých sietí na Slovensku a EÚ. Keby som vedel,tak zoberiem Áno L za 24€ s DPH s DPH. Tak teraz musím vydržať na nejakú akciu,lebo platiť 30€ za Áno L nie som ochotný.
  2. Súhlasím s Tebou. Aktuálne som na Funfóne. Chcem sa vrátiť naspäť do Telekomu.Potrebujem Áno L minimálne ( kvôli dátam,neobmedzené volania nepotrebujem). Tak v mojom prípade prichádza do úvahy Áno L ( minimálne). No nechcem,ako nový zákazník platiť 30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Veď toto je choré! S Telekomom som bol spokojný,ako s kvalitou siete. No ponúkaný Áno L za 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov som odmietol. Aktuálne čakám na nejakú akciu v Telekome. Snáď od 1.2. Budú nejaké akcie a budem sa môcť vrátiť naspäť za normalnejšie ceny. Napríklad bonus za prenos čísla od konkurencie,alebo druhý paušál zo zľavou. Jeden paušál v Telekome mám je písaný na mňa ( využíva ho manželka). Tak snáď nejaká akcia bude. Trošku ľutujem odchod z Telekomu. Dôvod mám Funfón Smart ( predplatená karta spoločnosti Orange). Často po pár minútach mi preruší hovor. Niekedy sa minútu,alebo dve,alebo desať minút. Písal som na technickú podporu Orange. Takáto odpoveď mi prišla : Ak sa jedná o Prešov, v tejto lokalite riešime situáciu s padaním hovorov VoLTE. Technici naposledy odporúčali otestovať, či sa situácia prejavuje aj pri vypnutej funkcii VoLTE. Túto záležitosť riešia technici s vysokou prioritou, aj keď to už trvá dlhšie. Veríme, že sa nám to podarí vyriešiť čo najskôr. S pozdravom, Ľudmila
  3. Áno L dávajú starým zákazníkom za 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov ( nerátam do toho splátku za telefón). Keď chceš odísť z Telekomu,tak Ti to ponúkne zákaznícka linka. Nieje to bohviečo Áno L za 24€ s DPH. Je pravda,že existuje,aj retenčné oddelenie Telekomu,ale to rieši,len veľmi málo prípadov. Ak náhodou zavolajú,tak z CLIR-ka a ponúkajú Áno L za 18€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24. Takúto ponuku dostane málokto. Keď chcete odísť zvyčajne zavolá,len zákaznícka linka a ponúkne zľavu 20% a nič viac! Píšem to z vlastnej skúsenosti.
  4. Pre Happy,Áno a business programy je VOLTE prístupné. Neprístupné VOLTE( zatiaľ) je pre predplatenú kartu Easy a Juro.
  5. Pokiaľ je v ponuke,tak áno. Rataj s tým,že tam bude,aj akontácia a samozrejme,že splátka k paušálu. Skús zavolať na zákaznícku linku 0800123456,či je to aktuálne.
  6. Chystá Telekom nejakú akciu na paušály? Zo zľavou na druhý paušál? Poťaže nejaký bonus za prenos čísla od konkurencie? Respektíve reakciu na paušál od Orangeu za 22,50€ so 14GB dát,alebo reakciu na O2 Smart paušály.
  7. Tiež čakám na nejakú akciu,aby som mohol vrátiť naspäť do Telekomu. Snáď na jar nejakú rozumnú akciu dajú v Telekome. Pokiaľ bude Áno L ( minimálne) kvôli dátam ho potrebujem za nejakú normálnu cenu. Tak prejdem z Funfónu naspäť do Telekomu.
  8. Mne sa vidí,že pri ukončení zmluvy je nejaká výpovedná lehota. Lepšie by bolo,keď,už Ti skončila viazanosť na čísle urobiť prenos čísla ku konkurencii na nejakú predplatenú kartu a zmluvu máš ukončenú cca za 4-5 pracovné dni v momente prenosu čísla je zmluva ukončená. Myslím,že výpovedná lehota pri skončí paušálu je 30 dní. Takže,keď chceš čo najrýchlejšie ukončiť zmluvu po skončení viazanosti urob prenos čísla ku konkurencii na nejakú predplatenú kartu.
  9. To nie si sám sklamaný..😢 Tiež som odišiel mimo Telekom.
  10. https://zive.aktuality.sk/clanok/140072/zrusil-telekom-retencne-oddelenie-operator-to-vyvracia/
  11. Bol som spokojný s Telekomom s kvalitou siete.. Kebyže mi dali Áno L za 21€ (zľava 30 %) s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov a bez telefónu ( ten,ani nechcem). Určite by ma boli presvedčili a zobral by som to za maximálne 21€ s DPH.
  12. Tak na zľavu 50% zabudni.. Zvyknú dávať zľavu maximálne 40%,ale to nedajú všetkým starým zákazníkom. Retenčné oddelenie Telekomu volá z CLIR-ka. Takže buď Ti zavolajú,alebo nie. Mne skončila viazanosť a nič neponúkali. Doslova do písmena som mi sotva ponúkli zľavu 20% a to som normálne musel žobrať,aj o to. Nakoniec som odišiel z Telekomu z jedným číslom preč . Samozrejme,že z trucu! Mne Áno L ponúkali za 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov a bez telefónu ( ten som nechcel). Viem je to nefér voči zákazníkom. Buď dám zľavu všetkým starým zákazníkom,alebo nikomu. Som sklamaný zákazník. Na druhej oni nie sú povinný dať žiadnú zľavu. Je to ich dobrá vôľa.
  13. Práve preto som z Telekomu z jedným číslom odišiel.. Ako starému zákazníkovi nevedeli poskytnúť primeranú zľavu,len 20%. Áno L so zľavou 20% byt má vyšlo na 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Iným zákazníkom volajú z CLIR-ka ponúkajú zľavu 40%,takže Áno L ho vyjde na 18€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Mne nemohli poskytnúť zľavu 30%? Je to nefér voči zákazníkom!!! Buď to dám zľavu všetkým starým zákazníkom,alebo nikoku.
  14. Dokonca pri tej ponuke Áno L za 18 € volajú z CLIR,aby človek nevedel z akého čísla volajú. Veľa ľudia to potvrdilo na stránke mobilmania. Je toto férové?! Určite nie.😬
  15. 500MB k paušálu za 20€? Veď to je choré!!! Dobre si urobil,že si to nezobral! Mne ponúkali Áno L ( 10GB dát) za 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov a bez telefónu ( ten som nechcel,ani nechcem). Tak v Telekome ma nahnevali . Človek im celé roky platí načas faktúry nikdy som nemal problém,aby ma museli odpojovať z prevádzky pre neplatenie faktúr. Ešte jeden Happy L paušál mám v Telekome a ten tiež dám mimo Telekomu ( pravdepodobne). Je to svinstvo 🐷 🐷 🐷,že Telekom dáva niektorím ľuďom Áno L za 18 € s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Je to spravodlivé?! Keď dávajú 18€ za tento paušál prečo nedajú všetkým starím zákazníkom?! Buď nech dávajú všetkým,alebo nikomu. Je to nefér voci zákazníkom. Kvôli tomu som z trucu odišiel!!!