Juraj0506

Člen
  • Počet príspevkov

    544
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

160 Výborné

O Juraj0506

  • Hodnosť:
    Macher
  • Narodeniny: 05.06.1978

Nedávni návštevníci profilu

4 404 zobrazení profilu
  1. Záleží,či berieš nejaký smartfón. Pokiaľ áno,oni si overia platobnú schopnosť,výpisy z účtu,posledné faktúry od predošlého operátora,atď. Keď chceš,len paušál v prvom rade si overia,či nemáš u nejakého operátora dlžoby na neplatenie faktúr. Ak by si mal nejaké pohľadávky,tak Ti predajú maximálne predplatenú kartu" Predplatenka ".
  2. Najmladší operátor začal s dátovou revolúciou, teraz nová digitálna značka Kyslíka prišla s konkurenciou (aj,keď nepriamo). Je šanca,že sa dátové služby rozbýbu a Ružový a Pomarančový operátor dá nejakú rozumnejšiu dátovú ponuku za normalnejšie ceny. Tak,ako v minulosti som písal po príchode najmladšieho operátora,ktorý začal dátovú revolúciu,že to potrvá roky,až sa to reálne začne na trhu prejavovať to. Už sa to v minulosti začalo navýšením dát v Áno paušáloch. No naplno sa to prejaví po dlhých rokoch. Chce to čas,možno rok-dva,až sa to prejaví u všetkých operátoroch naplno a začnú ponúkať dátové balíčky hodné dnešnej doby.
  3. https://zive.aktuality.sk/clanok/148624/co-hovoria-konkurenti-na-operatora-radost-pytali-sme-sa-ich/
  4. Najlepšie hneď po kúpe smartfónu,či,už hocijakého Androidu,respektíve iPhone dať nalepiť ochranné sklo. To stojí cca 14-15€,alebo respektíve trošku viac Eúr do 20€. Tiež využívam ochranné sklo na iPhone. Hneď,ako som ho kúpil dal som nalepiť ho. Stačí nie úplne na celý displej,ale,také,aby bolo 1,2,3 milimetre od kraja smartfónu. Toto je najlepšie. Pretože sa neodlepuje,ako to úplne na celý displej.
  5. Keby,aspoň niektoré nápady,ktoré sú na diskusnom fóre, Telekom uznal za vhodné,a zrealizoval to v praxi. To by bolo fajn 😉👍.
  6. Telekom by si mal viac vážiť dlhoročných zákazníkov s dobrou platobnou disciplínou. Človek niekedy musí doslova a do písmena zobrať o tú mizernú zľavu -20 % a to,ani Ti ju nemusia dať. Mám dve paušály Áno L za jeden platím 24€ s DPH samozrejme s viazanosťou a za druhý 30 € s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Chcel som,aj na druhý paušál,aspoň tú mizernú zľavu -20 %. Napísali mi,že mi nemôžu momentálne poskytnúť žiadnú zľavu. Takže za obe paušály platím 54€ s DPH. Kebyže mi dali zľavu,aj na druhý paušál,tak platím dokopy 48€ s DPH. Mobil nemám od nich. Využívam vlastný. Po tých skúsenostiach,ani nebudem od nich brať žiadné zariadenie.
  7. Mne tak robilo,keď som mal virtuálneho operátora( značkového) v sieti pomarančovníka. Robilo mi to v Prešove,mal som zapnuté VOLTE a robilo mi to pomerne často. Niekedy hovor bežal pár minút,a zrušilo to,inokedy po pár sekundách. Keď som vypol VOLTE,tak to isté robilo. Pomarančovník napokon priznal problém,že je to kvôli tomu,lebo jeho sieť je vyťažená,aj kvôli tomu,že poskytujú národný roaming najmladšiemu operátorovi. Potom cca po dvoch mesiacoch som sa vrátil do Telekomu. Len tak mimochodom neposkytli,keď som z Telekomu do virtuálneho operátora žiadnu zľavu!! Ako nový zákazník som nezískal žiadnú zľavu na paušál. Všetko mám za plnú cenu 30€ s DPH samozrejme s viazanosťou 24 mesiacov. Názov paušálu nemôžem povedať,kvôli reklame.😉 Či starý zákazník s dobrou platobnou disciplínou,alebo nový. Telekomu to je úplne jedno. Hoci dáš prenos čísla ku konkurencii ( napríklad,aj z trucu) a vrátiš sa naspäť do Telekomu ( už,ako nový zákazník) všetko za rovnakú cenu. Zľavy dávajú málokomu,ani tú mizernú zľavu -20 %. Takže môžeš skúsiť iného operátora,ak nebudeš spokojný,tak sa môžeš vrátiť späť. Nič nestratíš,ani neziskaš..😀 👍 👍 👍
  8. 👍Ďakujem... Voľné minúty sa dajú darovať..
  9. Na toto číslo dávajú 2GB ( zíde sa) dát v Magente 1 a 100 minút hovorov. Tie sú pre zbytočné,pretože Áno L má neobmedzené volania.😉👍
  10. Toto je moje druhé číslo,ktoré využíva manželka. Tak sme skúšali nejaké dáta navyše. Ja som,už z niekým v Magenta 1 a získal som 5GB dát. Tiež mám Áno L.
  11. Má niekto voľné miesto v Magenta 1? Mám paušál Áno L tel : 0917315440.
  12. Mne to po prenose späť do Telekomu trvalo 2-3 dní ,až potom to fungovalo,tak,ako má 👍.
  13. 500MB,tak pred 10 rokmi bolo v pohode,keď ľudia väčšinou mali tlačitkové telefóny ( myslím,aj tlačitkové smartfóny) to bolo v pohode. Pred vyše 10 rokmi som mal Nokia N95 8GB a mal som dáta 500MB ( u férového operátora) vtedy to stačilo. Internet som využíval v smartofóne menej a hlavne som šiel na wifi pripojení. Na túto tobu 500MB bolo v pohode 👍👍. V tlačitkovovom smartfóne som využíval dáta,aj tie smartfóny neboli na takej úrovni,ako dnes. Dnes,keď chceš normálne dátové balíčky. Musíš mať paušál za 30€/32€,aby si mal primerané množstvo dát mám namysli bývalý triopol.
  14. 500MB,tak pred 10 rokmi bolo v pohode,keď ľudia väčšinou mali tlačitkové telefóny ( myslím,aj tlačitkové smartfóny) to bolo v pohode. Pred vyše 10 rokmi som mal Nokia N95 8GB a mal som dáta 500MB ( u férového operátora) vtedy to stačilo. Internet som využíval v smartofóne menej a hlavne som šiel na wifi pripojení. Na túto tobu 500MB bolo v pohode 👍👍. V tlačitkovovom smartfóne som využíval dáta,aj tie smartfóny neboli na takej úrovni,ako dnes. Dnes,keď chceš normálne dátové balíčky. Musíš mať paušál za 30€/32€,aby si mal primerané množstvo dát mám namysli bývalý triopol.
  15. Slovensko je špecifický trh...😀 😀 👍 Týchto dristov sa držia operátori ( traja).😀😂