Juraj0506

Člen
  • Počet príspevkov

    191
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

32 Výborné

O Juraj0506

  • Hodnosť:
    Profík
  • Narodeniny: 05.06.1978

Nedávni návštevníci profilu

1 752 zobrazení profilu
  1. Áno L s Magentou za 21€ sa oplatí 8GB dát. Je to,ešte výhodné. Ja nemám Magenta,iba paušál Happy L s 3GB dát + 1GB za odporučenie zákazníka. Takže mám dokopy 4GB. To je relatívne v pohode ( podľa mňa). Keď mi skončí viazanosť budem hľadať niečo výhodnejšie,aspoň 4GB dát a,aj viac.. Samozrejme,že nechcem platiť 30€ s DPH,veď v dnešnej dobe to je veľmi veľa samozrejme,že rátam paušál bez telefónu( dotovaného).
  2. Paušály Áno sa neoplatia,ani s 30% zľavou.
  3. Čo z toho,že Telekom sa chváli svojou rýchlou sieťou. Keď nevedia dať normálne paušály z primeraným množstvom dát. Paušály Áno nieje to pravé orechové. Dali síce neobmedzené hovory... Happy paušály boli lepšie. Taký Happy L s 250 minútami úplne stačí mi.. Chcelo to navýšiť dáta pri paušáloch Happy na dvojnásobok a dať doplnkové balíčky na dokúpenie dát ( za prijateľné ceny). Osobne nepotrebujem neobmedzené volania... Ide o dáta hlavne. Paušály Áno má nejako nezaujali,jedine cez retenčné oddelenie so zľavou 50% by som,ešte bral. Takže význam majú Áno L a vyššie ( pre mňa).
  4. Skús zavolať na zákaznícku linku 0800123456 a povedz,že ti končí viazanosť a chceš,aby ťa kontaktovalo retenčné oddelenie Telekomu s nejakou ponukou. Keď ťa budú kontaktovať,tak potom sa rozhodneš,či to zoberieš,alebo nie.
  5. Ide zrejme o retenčnú ponuku z Telekomu. Treba zistiť čo ti ponúkajú a,či to naozaj chceš ( či sa to oplatí).
  6. Skús napísať na Telekom chat na Facebooku. Napíš tam. Oni rýchlo reagujú a vedia ti pomôcť,ak ti nefunguje roaming v Bulharsku.
  7. Najlepšie je platiť cez aplikáciu Telekom. Tak to osobne robím. Zaplatím platobnou kartou a vec je vybavená.
  8. Treba zistiť na kom je registrovaná SIM karta Tesco mobile. Pokiaľ nie je na teba,tak prenos čísla neprejde. Jedine ísť do Tesco mobile( zrejme v Tesco oddelenie pre zákazníkov) ísť prepísať SIM kartu na teba a potom opäť žiadať o prenos čísla do Telekomu . Zavolaj tiež na zákaznícku linku 0800123456 oni ti o prenose povedia viac.
  9. https://www.zive.sk/clanok/133252/telekom-zrusil-aktivacie-happy-pausalov-v-ponuke-je-uz-iba-ano/
  10. Záleží,aký máš paušál... Pokiaľ máš staršie paušály Happy,tak dáta zostávajú rovnaké. Osobne mám Happy L s 3GB dát + 1GB dát navyše za odporučenie zákazníka. Keby som,aj chcel Áno L,alebo iný paušál vyšší ,tak po skončení viazanosti,až. Osobne mi Happy L vyhovuje. 250 mi do iných sietí a do EÚ mi bohate stačí... Celkovo mám 4GB dát čo považujem za primerané vzhľadom k tomu,že využívam, aj WiFi pripojenie. Nepotrebujem neobmedzené volania!!! Za dáta navyše by som sa určite nepohneval...
  11. Po skončení viazanosti,až.
  12. Toto je najlepšia prevencia proti takýmto podvodom. Zablokovať to a tiež tie reklamy,ktoré pokúšajú ľudí,aby zbytočne platili dobludu peniaze za nepodstatné veci. Účelom audiotexu a prémiových SMS je vytiahnuť z ľudí peniaze. Netreba sa dať nachytať na to,že vyhrate!!! Tak som rád,že som ti poradil. Pekný zvyšok dňa.
  13. Dúfam,že tiež ten reklamný infokanál si si dala zablokovať. Aspoň ti nebudú chodiť reklamné správy nabadajúce na audiotexové služby a prémiové SMS-ky.
  14. Za málo...Rád som poradil . Tiež nechcem robiť,len na mobil a vyhadzovať peniaze do vzchu a platiť zbytočne za blbosti...Preto to tak mám pre moje dobro..
  15. Spomalené dáta pri paušáloch Áno nie sú... Normálne dátové balíčky začínajú,až od Áno L a vyššie tiež. Pri Áno L je to 4GB dát čo sa,už dá považovať za primeraný dátový balík.