Juraj0506

Člen
  • Počet príspevkov

    358
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

109 Výborné

O Juraj0506

  • Hodnosť:
    Super Profík
  • Narodeniny: 05.06.1978

Nedávni návštevníci profilu

2 630 zobrazení profilu
  1. Skús čítať staršie príspevky. Je to tu toho napísané viac. Môžem ti napísať viac do súkromnej správy.
  2. Pokiaľ ho bude Telekom oficiálne predávať,tak bude určite podporovať VOLTE,skôr,či neskôr...
  3. Telekom by mal s tým niečo robiť. Pokiaľ dávajú málo dát k tým najnižším paušálom,tak by mali byť doplnkové balíčky za výhodnejšie ceny. Zrušiť balík 100MB,ktorý je absolútne nevhodný. Znížiť ceny dát na priatelnejšie ceny . Balíčky by mali byť :500MB,1 GB,2GB, 5GB dostupné ku každému paušálu. Za 5GB by nemali pýtať viac,10€ s DPH. To by bolo prijateľné.
  4. To je realita nielen Telekomu,ale všetkých operátorov.. Lacné paušály obsahujú,len minimálne dátové balíčky,alebo žiadné. Pri Telekome primerané dátové balíčky začínajú od Áno L a vyšších. Pokiaľ chceš mať slušné dátové balíčky musíš mať minimálne Áno L..
  5. Skús zrušiť všetky presmerovania : ##002# snáď to pomôže...
  6. Teoreticky by som mohol prejsť na Áno L,aj teraz. No nemôžem. Mám Happy L cez retenčné oddelenie Telekomu za zvýhodnenú cenu. Keby som som prešiel na Áno L zľava by skončila... Za Áno L by som platil 30€s DPH. To nechcem to je veľmi veľa... Radšej počkám do Novembra a potom si dohodnem výhodnejšie ceny za Áno L.
  7. Tiež som čítal o tom letnom navýšení dát v Auguste. Je to fajn vec. Myslím celkovo by mal navýšiť dáta Telekom,ako štandardnú ponuku a to nielen cez leto. Na dnešnú dobu ponúka Telekom najmä k nižším paušálom smiešne dátové balíčky a to nielen k Happy paušálom,ale,aj k Áno. Aktuálne mám Happy L a 5GB dát poteší. Škoda,že ich nenechajú každý mesiac počas mojej viazanosti do Novembra.
  8. Bulharsko.
  9. Zabudol si napísať Modrý... Pretože všetci traja sú rovnaký . Podobajú sa,ako vajce vajcu! Svetlou výnimkou je 4-tý operátor. Ešte raz.. Operátori žijú hlavne z dát. Preto nechcú dávať dátové balíčky hodné dnešnej doby. Toto platí pre všetkých troch!!!
  10. Už,keď nevieš,alebo nejde Ti aktivovať letné dáta... Keď máš aplikáciu Telekom stiahnutú. Choď do kamennej predajne Telekom a popros nech Ti to aktivujú Samozrejme zober smartfón so sebou.. Ináč Ti neviem poradiť..
  11. Podľa všetkého musíš to zaplatiť,ale máš možnosť podať to na reklamáciu. Oni to prešetria. Pokiaľ skutočne bola faktúra neopodstatnené vysoká získaš dobropis k ďalšej faktúre..
  12. Zavolaj na zákaznícku linku tel.: 0800123456 a odpíš im svoj problém. Určite sa nájde nejaké riešenie tohto problému.
  13. Skrátka neoplatí sa kupovať na paušál iPhone... V minulosti to bolo pomerne výhodné. Dodacie na iPhone sú nízke. Navyše treba dať vysokú akontáciu za iPhone+ mesačné splátky za iPhone. Samozrejme potom nemôžeš získať zvýhodnenú cenu za paušál( retenčnú ponuku) a navyše platiť drahý paušál so splátkou za iPhone. iPhony kupujem v hotovosti. Tak,že si šetrím dva roky ( 20€ mesačne). Potom predám starší IPhone a doplatím a mám nový z výkupu zo zárukou 2 roky.
  14. Retenčné oddelenie Telekomu funguje vraj na inom princípe,ako donedávna. V minulosti dávalo retenčné oddelenie,len svojím zákazníkom zľavu,keď chceli odísť a zabojovali o nižšie ceny. Skús napísať na Telekom chat na Facebooku svoje požiadavky a či je nejaká možnosť získať paušál za nižšiu cenu. Veľa šťastia..
  15. Zrejme počas viazanosti nieje možné prejsť na menší paušál. Možnosť je myslím,len na väčší paušál. Ty si zrejme prvý človek,ktorý chce menej dát.😂😂 Telekom ( Orange a tiež O2) dávajú smiešne dátové balíčky k malým paušálom. Ľudia skôr vyplakavajú, že majú nedostatok dát..👍👍