simcafr

Člen
  • Počet príspevkov

    8
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O simcafr

  • Hodnosť:
    Asistent

Nedávni návštevníci profilu

715 zobrazení profilu
  1. Očividne to ma cely telekom na háku, absolútne nikto nereaguje. Očividne bude najlepšie odísť a samozrejme aj s telefónmi. V piatok mi mali aj volať a ani sa neuracili ozvať. Rodičia objednali 9.12. a v pondelok im to idú urobiť. A ja čakám od 9.10.,5 urgencia a absolútne ma všetci ignorujú
  2. Dobrý, napísala som cez ten formulár, takže uvidím ako ďalej. Ja to chápem, že to nejde cez nich, ale to už trvá 2 mesiace a urgujem to každý týždeň a nikto mi zatiaľ nedal žiadnu informáciu, len spisuju moje urgencia. Ale však uvidíme, hádam to už vybavia, lebo veľmi nerada by som hľadala inú alternatívu.
  3. Tento problém to nie je, lebo to je ta zdieľaná optika cez Orange alebo niečo také. Ale ďakujem
  4. Dobrý, chcela by som poradiť, 9.10. som menila na pobočke služby internet a TV z Vdsl na optiku. Spísali sme objednávku a do dnešného dňa nebola vybavená. Už som asi 5 krát volala na zákaznícku linku, kde bola zakaždým zadaná urgencia na vybavenie objednávky. Máte s tým niekto skúsenosť a ak áno viete mi poradiť čo ďalej. Lebo moja trpezlivosť už došla a nerada by som menila telekom za iného poskytovateľa, ale takto sa správať k dlhoročnénu zákazníkovi so všetkými službami od telekom je nechutné. Ďakujem
  5. Práveže to je tá záhada, prvýkrát sa to stalo v lete, keď sme boli v Egypte spolu, takže to nemohol urobiť on a druhýkrát teraz . A vždy je to na jeho žiadosť. Odhlásenie by bolo ešte v pohode, ale to prihlásenie do inej skupiny bola záhada, lebo to musíš tej dotyčnej osobe najprv potvrdiť, potvrdzuješ kodom z sms a potom na maily a toto všetko dokázal urobiť niekto bez neho.A ešte je to vždy človek bez pevných služieb, iba s paušálom, takže bez môjho otca by nemohol čerpať výhody / naposledy 10gb navyše /. A určite viem, že to neurobil, lebo nemá v telefóne ani sms kod na potvrdenie a ani v maily. A nikto okrem mňa nemá poverenia. A ešte sa to stáva vždy po návšteve pobočky.
  6. Dobrý, potrebujem radu. Som správca v skupine. Už druhý krát sa nám stalo, že niekto bez súhlasu člena ho odhlásil zo skupiny a prihlásil do druhej bez jeho vedomia. Je toto vlastne možné? Už sme to riešili aj na pobočke, ale bez akejkoľvek reakcie s úsmevom bolo povedané, že to sa stáva. Má s tým niekto skúsenosť? Pre nás je to divné, lebo vždy tá osoba, ktorá to takto spraví, má len paušál bez pevných služieb a keďže otec má aj internet a TV, tak ten dotyčný si potom užíva bonusy.
  7. Na druhý pokus Magio go premium 60 dní zadarmo
  8. 1.zlava na mobilnu sluzbu, čím viac tým viac, pre každého člena