Flatroof

Člen
  • Počet príspevkov

    26
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Flatroof

  • Hodnosť:
    Radca
  1. Dá sa súhlasiť s tým čo si napísal no povedz ak ti príde nefunkčný mágio box a nemôžeš využívať služby za ktoré si platíš či by ta to slušne povedané NENASRDILO. Nevraviac o tom že ti pošlú niečo čo ani neprešlo výstupnou kontrolou. to sú profesionálne služby?
  2. Dobry den vsetkym. Stala sa casto ze novému zakaznikovi posle Telekom repasovany box aj s nahravanim (Motorola VIP 1216)? Skatula velka ako video prehravac z 80-tych rokov. Je to cista hamba. Keby aspom zareagovali a poslali techniaka s novou skatulou! Som zvedavy aky kompenz v Telekome vymyslia.
  3. Nevie niekto kedy obnovia v Telekome možnosť zmeny poradia oblubenych programov v setop boxe cez internet?
  4. dakujem OXXISS pre vsetkych ktori by to hladali a nevedeli najst popresny stup je: MENU - VIDEO POŽIČOVŇA - FILMY - VIDEO ON DEMAND - FILMY - VIEW MORE - šipkou dole trpezlivo až na LETO S MAGIO TV
  5. Ahojte, vie niekto napisat postup ako sa preklikat v Magio videopožičovni na tituly v špeciálnej kategórii „Leto s Magio TV“ akosi to tam neviem najst. Určite to pomoze nie len mne. Vopred dakujem
  6. Ďakujem za odpoved už je mi jasne čo urobím. Myslite si že Telekom ponúkne zákazníkom IPTV set top box s SSD diskom miesto HDD?
  7. Riesil niekto dilemu zapnut resp. vypnut do stand by rezimu magio box s HDD pocas nepouzivania (nepozerania TV)? Je medzi zapnutym resp. stand by rezimom set top boxu zasadny rozdiel v spotrebe el. energie? Oplati sa z dovodu moznych aktualizacii zo strany Telekomu (software, archiv a pod.) nechat set top box zapnuty aj pocas noci? Jednoducho len vypnut TV (uviest do stand by rezimu) a set top box nechat zapnuty? Dakujem za odpoved.
  8. Si zákazníkom IPTV? Udajne pre magio sat akcia nie je. Hladal si to Menu - Videopozicovna - Filmy - Video on demand - Filmy . view more . a trpezlivo až na spodok (hodne hlboko).
  9. No vieš Tataráčik asi som sa nepreklikal na koniec excellovej tabuľky tam to dali :). Pekný deň
  10. Nedbam palec hore pre teba. Konečne rozumná a vecna odpoved. Zahrabali to hlbšie ako národný poklad. Ďakujem
  11. Však ja som zákazník IPTV a predsa mi to nejde ani po restarte set top boxu. Vie niekto normalne napísať postup kde to hľadať (nájsť) aky to zasa chaos v Telekome. Na linku 0800123456 sa nedá dovolat To je ale podpora to je ale starostlivosť . Niečo vypustia do eteru (prišiel mi email s ich Valentinskou ponukou) a nič! Toto sa nerobí blaznit ľudí!!!
  12. Napíšes postup ako to v magio menu nájsť. Všetko som preklikal a proste tovar nemám. Ďakujem
  13. Magio set top box restartovany Valentinska ponuka filmov sa v videopozicovni neobjavila? To čo je zase za haluz! Funguje to niekomu? Ďakujem za odpoved.
  14. O akej zmluvného pokute to hovoríš? To oni nie sú schopní dodržať to na čo máš nárok za čo platis a nedostavas!!! Ideálne je takéto veci riešiť na pobočke s konkrétnou osobou ktorá všetky tvoje pripomienky (nároky) zápise do systému a ver že v systéme sa to nestrati "osobná skúsenosť". Ako zákazník máš svoje povinnosti ale v prvom rade svoje práva. Jednoduchá rada zápis si s kým si hovoril kedy to bolo o com to bolo a kde to bolo. Ak chcú byrokraciu budú ju mat :). Chce to len pevne nervy stat si na svojom a vydržať.
  15. Nedaj sa odbyt. Ja ked som mal tento problem prišiel technik so svojim aparatom (notebook) + merac napichol sa na router cez kabel a hneď bolo všetko jasne. Problem si uznali dali mi kompenzáciu a je to vybavené až na to že z nejakého nezisteneho dôvodu musím raz za cas zmeniť v nastaveniach routera číslo kanála. Ak bude problem pretrvavat budeš musieť zmeniť poskytovateľa inak ťa **piip**...ne a zato ti to nestojí.