trionq89

Člen
  • Počet príspevkov

    13
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O trionq89

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. A v prípade paušálu ÁNO XL BIZNIS? k tomuto paušálu sa dá vybrať tá Gopro?
  2. Zdravím, dá sa vybrať GoPro kamera za výhodnejšiu cena k existujúcej zmluve MagioTV+internet L ? alebo sa to týka iba telefónneho paušálu.
  3. ADSL XL bola pôvodná "služba", tak ešte počkám ten tyzden dva či sa to nezmení.
  4. áno, akurát som chcel napísať, že už 2 deň beží VDSL ale rýchlosť povodna 7-9 Mb miesto sľubovaných 25/30
  5. Iba dnes
  6. Ok vdaka, to som chcel počuť
  7. Zatiaľ mam iba sms "..na základe objednávky Vám bude zmenená technológia. Vasa nova technologia bude Metalika. O spracovaní objednávky budete informovaný. kurier Vám doručí zásielku do 3 prac dní." (z 31.okt.) Technik bol ešte pred objednávkou skontrolovať či to vôbec pôjde.
  8. Dobrý, prešli sme z ADSL na VDSL dnes som nahodil nový ruter všetko funguje ale rychlosti ostali staré. V nastaveniach rutru píše "typ modulácie: ADSL _2plus. Zmena na VDSL prebehne automaticky alebo ešte treba dať niekomu vedieť?
  9. Zľava na mobilnú službu, čím viac tým viac, pre každého člena Happy
  10. edit:/ reset nepomohol stale rovnaky problém..
  11. Resetol som ho aj nabehol, uvidíme či mu to stačilo. Vďaka zatial
  12. Zdravím, posledné 2 dni mame problém (zrejme s routrom). Niektoré zariadenia napojené na Wifi odpája od internetu (výkričník pri sieti) pričom v tom istom čase wifi funguje na mobiloch. LAN-ko pri spustení počítača robí to iste 2-3min iba "vykričník pri sieti" potom sa rozbehne a už je to v pohode. Máme aj mágio tv ktoré funguje bezproblémou. Router je ADB, aj som ho nalogovať ale je "uzamknutý" nejde v ňom nič meniť.. Win pri diagnostike vyhadzuje DNS problém. Skušali sme ho vypnuť/zapnuť ale zrejme by potreboval factory reset len neviem ako mu potom nastaviť prihlasovacie meno/heslo keď je "uzamknutý". Viete to spraviť na diaľku v centrále ? alebo na aké číslo/mail sa mam ozvať. Ďakujem za odpoveď