neva19

Člen
  • Počet príspevkov

    14
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

2 Neutrálna

O neva19

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Volám, píšem cez chat pravidelne, u nich je to údajne v poriadku, avšak žasnem nad radou, RESETOVAŤ, áno pomáha to, avšak neviem koľko resetov ešte zvládne router a tiež ma to už nebaví. Práve som zaslala písomnú reklamáciu, v pondelok to už idem riešiť ostrejšie. Tiež ma už napadlo, že to môže robiť router.
  2. Ja som už v koncoch. Nie je dňa, kedy by som nemusela resetnúť modem. Prídem z práce internet ide cca 30 minút, kým nejdem niečo robiť do kuchyne, vrátim sa a už je koniec. Nič iné nepomôže, len reset a čakať cca 30 minút, potom nabehne a takto sa to opakuje už viac dní za sebou.
  3. Objednané, doručené spustené do prevádzky pred týždňom, asi 2 dni nebo žiadny problém. Adaptér som vytiahla z elektriny, nakoľko som ho nepotrebovala. Teraz cez víkend som ho zapla a nič. Nefunguje, vôbec neviem ako sa to dá zresetovať., alebo či to úplne odišlo. Ikonka domčeka bliká na červeno, ikonka wifi svieti na bielo. Signál vidím, avšak pripojenie nie je možné. Poradíte?
  4. Dobrý deň, Potrebujem náhradu za mobilný internet 0, ktorý vlani skončil. Miesto, kde ho potrebujem použiť asi 3x do roka má dobre pokrytý signál len telekom. Neosvedčil sa O2 ani orange. Uvažujem kúpiť easy kartu. Aké mám možnosti?????
  5. Včera popoludní sa už dalo dovolať na číslo, avšak kredit napriek dobitiu od rána nenabehol. Vo večerných hodinách sme ho ešte raz dali dobiť v inej hodnote a ten druhý kredit nabehol. Teraz riešime zase to prvé dobitie. Volali sme na číslo 0800123456 a tam nám poradili navštíviť predajňu. Dnes som tam bola, spísali reklamáciu a vyjadrenie bude do 7.12.2016.
  6. Čo sa zmenilo po ďalších 16 hodinách, t.j. 53 hodín od zistenia nefunkčnosti karty? Telefón - vlastne karta je stále nefunkčná, avšak podarilo sa ju dobiť kreditom. Včera sa nedal dobiť kredit s tým, že číslo nebolo platné pre easy. Dnes to už išlo, ale volať sa stále nedá, ani sms neprišla o dobití kreditu na to číslo, máme len potvrdenie, ktoré sme si dali zaslať na iné číslo. No môžem povedať, že hrôza, ani vo sne by ma nenapadlo, že to bude takto dlho trvať..
  7. Ano, telefón je každé 2-3 hodiny vypnutý/zapnutý. Kontaktovali sme operátora, včera bolo povedané, že dnes to už bude fungovať. Dnes nám povedali,že zajtra by to už malo začať fungovať, ak nie, tak to dajú na reklamáciu.
  8. Manžel teraz prechádza z paušalu na Easy. Od včera je úplne odrezaný, nevie volať, jemu sa nedá zavolať, karta je neaktívna! Na otázku prečo je to tak bolo povedané, že všetko musí prejsť cez "systém", netuším koľko to trvá, pretože karta už je viac ako 30 hodín - t.j. od včerajšieho rána úplne nepoužiteľná.
  9. Nie nakoľko nejde o nového zákazníka, alebo zákazníka s novým číslom, tak nemá nárok ani na 3 vybrané čísla volania zdarma. Tiež sme už uvažovali o tej easy pecke, nakoľko tam je cena 9 centov/min.
  10. Opäť tu idem riešiť ukončenie služby - programu k nevýhode starého, vždy načas platiaceho zákazníka. Program 40 končí a zákazník má byť spokojný s programom happy XS mini 30 minút do všetkých sieti a sms neobmedzenie. Ide o osobu, ktorá sms správy vôbec nevyužíva, a hovory takto vychádzajú na 17 centov/min, čo je abnormálna cena v dnešnej dobe. Takto si vážia zákaznícka po 16-tich rokoch.
  11. Tak mám to všetko vybavené, nespotrebovaný kredit vrátený. Ďakujem za radu a pomoc. Eva
  12. Matej, nechcem tu nič rozmazávať. Skutočnosť je takáto. Včera som na základe tvojho odkazu žiadala cez email o vrátenie nespotrebovaného kreditu. Prišla mi odpoveď, že kým nezruším zmluvu, nie je mi možné vrátiť nespotrebovaný kredit. Dnes som zašla na predajné miesto, kde mi vyhotovili žiadosť o ukončenie zmluvy o poskytovaní verejných služieb. V tej žiadosti mám uvedené ako dôvod vypovedania - nepotrebnosť. Výpovedná lehota uplynie 31.8.2016.
  13. Ďakujem za informáciu, len ako som zisťovala, tak ja ako zákazník - Mám požiadať o vypovedanie zmluvy (prečo, nie ja som iniciátorom zrušenia služby, službu ukončil Telekom) - Mám požiadať o nespotrebovaný kredit (mal by snáď byť vrátený automaticky, z dôvodu že mi nie je umožnené ho čerpať do budúcna) Eva
  14. Dobrý deň, mám problém s dobitím karty pre mobilný internet 0. Číslo 0904 xx0 4xx sa mi nedá dobiť cez internet, s tým, že mi vypíše, že telefónne číslo pre dobitie nie je platné číslo Easy. (predtým sa mi vždy dalo dobiť kredit cez internet na toto číslo, dobíjala som ho vždy len takto)