filipec12

Člen
  • Počet príspevkov

    2113
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

252 Výborné

4 Nasledovníci

O filipec12

  • Hodnosť:
    Samuraj
  • Narodeniny: 01/12/93

Nedávni návštevníci profilu

21819 zobrazení profilu
  1. rozlucka B.Marića s Telekomom
  2. Ahojte, kde zmizol zoznam lokalít kde sa buduje/ bude budovať optika ? Bol dostupný cez vts Telekom
  3. treba ist na najblizsiu pobocku
  4. treba volat technicku podporu 0800123777
  5. treba zavolat na technicku linku.... techici to na dialku prepnu
  6. zadaval si pppoe udaje ?
  7. tieto routre by mali mat sprievodcu nastavenim... musite zadat ip 192.168.1.1 do prehliadaca... prihlasit sa do routra a ked tam nebude automaticky sprievodca nastavenim tak rucne... cez quick setup... PPPoE je internetovy protokol cez ktory komunikuje router s ustrednou... zadate tam vase udaje zo zmluvy a ak Mate VDSL pripojenie zadava sa VLAN ID 2510... v pripade ADSL (vpi vci)... avsak tieto profily by mali mat tieto routre pre telekom uz nadefinovane..ak to nezvladnete zavolajte na podporu tplinku alebo nech vam to nastavi niekto kto sa v tom vyzna
  8. ak mas aj pevnu linku tak ti to nepojde nakolko telekom neposkytuje SIP udaje
  9. samozrejme ze bude
  10. pripojenie merias ked nie je nikto pripojeny k sieti a cez LAN kabel ? internet a zvalst DSL je agregovana sluzba, tzn. ze v case velkeho vytazenia lokalnej siete moze dochadzat k spomaleniu internetu alebo vyssim pingom. Meral si aj na inych zariadeniach ? (mobil, tablet..)
  11. bohuzial mas zarusenu linku, na utlm 17 db by linka mala aj priepustnost 65 Mbit ale ked je zarusena viac z toho nedas, este sa moze stat ze po case ti Telekom este dropne profil kvoli stabilite
  12. nie neplanuje
  13. PS5

    to je tazke povedat, situacia ohladom vyroby cipov do grafickych kariet je momentalne velmi zla, vsetko meska, je velky dopyt a slaba dostupnost. Ak nieco na SK pride je to len zopar kusov ktore sa ihned vypredaju. Moj odhad lepsej dostupnosti PS5 je zaciatkom aprila Nie je to len problem SK trhu ale globalne celeho sveta.
  14. na technickej podpore nemaju informacie o vystavbe optiky... cisto riesia len poruchy sluzieb, @MaxerSKzavolaj na infolinku 0800123456 alebo ich kontaktuj cez kontaktny formular https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam?p_p_id=faqCategories_WAR_portlets&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=3&_faqCategories_WAR_portlets_render=getFaqItemsByCategory&_faqCategories_WAR_portlets_categoryId=802&_faqCategories_WAR_portlets_subCategoryId=2931&subCategoryId=2931