filipec12

Člen
  • Počet príspevkov

    1 357
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

140 Výborné

O filipec12

  • Hodnosť:
    Expert
  • Narodeniny: 12.01.1993

Nedávni návštevníci profilu

7 918 zobrazení profilu
  1. viac ti kabel nepretlaci..vyzera ze mas zarusenu linku, vela hra ulohu aj prierez vodica
  2. Aj ja sa pripájam ....tato “výhoda” je len pre niektorých zákazníkov, ti ktorí majú paušály za ktoré platia 30€ a viac pre tých to vôbec nič neznamená. Akoze sorry ale patrilo by sa odškodniť aj druhých. Platím takmer 100€ mesačne a patrilo by sa s tým niečo spraviť niečo aj pre iných.
  3. Na 300 m máš pomerne dost zarusenu linku ...k nárastu rýchlosti príde je len otázka že o kolko... aj vzhľadom na ostatne prípojky
  4. Nie som za nič platený ...rýchlosť si môže automaticky upravovať aj sama ustredna na základe vyhovujúcich alebo nevyhovujúcich parametrov ...nemusia to robit len technici
  5. 20 m od ústredne nie si ani náhodou ..si tak do 700 m +-...a za poklesom priepustnosti môže napr zapojenie nových ľudí čo má za dôsledok pokles parametrov linky najmä ak sú napojení z rovnakého káblového zväzku ako ty.
  6. Pogoogli, na nete je vela návodov snáď nejaký bude fungovat
  7. Pribúdajú chyby po každom refresi stránky s parametrami linky ? Aký dlhy mas uptime linky ? Lebo keď je linka online napr 2-3 dni tak je to docela veľa ...je to spôsobené asi kvalitou vedenia, samozrejme vzdialenosťou a veľkou penetraciou prípojok v tvojom okoli ...odporučil by som kúpu lepšieho routra pri ktorom budeš mat aj pri slabších parametroch stabilne pripojenie
  8. Pokial máš ADSL tak ano
  9. a mate sluzbu uz aktivovanu u nich v systeme ? objednavka este nemusi byt ukoncena... zavolajte na 0800 123 777 alebo napiste na Fb chat Telekomu a opytajte sa na to
  10. zavolaj na technicku linku 0800 123 777, na dialku ti premeraju linku a skusia to vyriesit ak to nepomoze , zadaju podnet na vyjazd technika... standardna doba vyriesrenia poruchy je 3 pracovne dni
  11. Stále sa niekomu niečo nepaci? najprv nadavate že Telekom pre to aby boli 2 HD na metalické nič nerobí a keď to spraví tak aj tak ste nespokojní. Telekom robí všetko preto aby napredoval a držal ako tak krok aj s nemeckými kolegami aj keď treba povedať že oni sú v nasadzovaní noviniek stále rýchlejší. To nič nemení na veci že ak sa Vám nepáči odstúpte od zmluvy a nájdite si alternatívu.. dnes je hrozné veľa možnosti
  12. Router musíš mat od nich a platiť mesačne za prenájom . Kúp si keď tak vlastný a zapoj si ho ale poplatok za ich router budeš platiť stále aj keď ho teoreticky nebudeš využívať
  13. Skús ho vypnúť a zapnúť
  14. Ak mas od telekomu router zapoj kábel od DSL zásuvky do DSL portu na routri . Internet by mal do 15 min. nabehnúť sam. Pokial nie je vyresetovany vyresetuj ho do defaultnych nastavení.
  15. Zte II nepodporuje ale možno bude treba len potrebný upgrade fw...sercomm speedport už podporuje 35b