filipec12

Člen
  • Počet príspevkov

    1 362
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

141 Výborné

O filipec12

  • Hodnosť:
    Expert
  • Narodeniny: 12.01.1993

Nedávni návštevníci profilu

8 138 zobrazení profilu
  1. na optike je objem prenesenyxh dat neobmedzeny, FUP sa neuplatnuje
  2. zavolaj na technicku linku nech ti to na dialku spravia.. FW nebude volne stiahnutelny kedze ho ma kazdy operator (aj zahranicny) brandovany.
  3. Max. 2 týždne
  4. ano upravi Telekom robi to, ze pri kazdej zmene balika....pridani alebo odobrani sluzby ..znizuje rychlost na tzv iniciacny..zakladny profil daneho balika internetu
  5. Sam si si odpovedal..zrejme to bude routrom..skus ho vymenit za iny
  6. viac ti kabel nepretlaci..vyzera ze mas zarusenu linku, vela hra ulohu aj prierez vodica
  7. Aj ja sa pripájam ....tato “výhoda” je len pre niektorých zákazníkov, ti ktorí majú paušály za ktoré platia 30€ a viac pre tých to vôbec nič neznamená. Akoze sorry ale patrilo by sa odškodniť aj druhých. Platím takmer 100€ mesačne a patrilo by sa s tým niečo spraviť niečo aj pre iných.
  8. Na 300 m máš pomerne dost zarusenu linku ...k nárastu rýchlosti príde je len otázka že o kolko... aj vzhľadom na ostatne prípojky
  9. Nie som za nič platený ...rýchlosť si môže automaticky upravovať aj sama ustredna na základe vyhovujúcich alebo nevyhovujúcich parametrov ...nemusia to robit len technici
  10. 20 m od ústredne nie si ani náhodou ..si tak do 700 m +-...a za poklesom priepustnosti môže napr zapojenie nových ľudí čo má za dôsledok pokles parametrov linky najmä ak sú napojení z rovnakého káblového zväzku ako ty.
  11. Pogoogli, na nete je vela návodov snáď nejaký bude fungovat
  12. Pribúdajú chyby po každom refresi stránky s parametrami linky ? Aký dlhy mas uptime linky ? Lebo keď je linka online napr 2-3 dni tak je to docela veľa ...je to spôsobené asi kvalitou vedenia, samozrejme vzdialenosťou a veľkou penetraciou prípojok v tvojom okoli ...odporučil by som kúpu lepšieho routra pri ktorom budeš mat aj pri slabších parametroch stabilne pripojenie
  13. Pokial máš ADSL tak ano
  14. a mate sluzbu uz aktivovanu u nich v systeme ? objednavka este nemusi byt ukoncena... zavolajte na 0800 123 777 alebo napiste na Fb chat Telekomu a opytajte sa na to
  15. zavolaj na technicku linku 0800 123 777, na dialku ti premeraju linku a skusia to vyriesit ak to nepomoze , zadaju podnet na vyjazd technika... standardna doba vyriesrenia poruchy je 3 pracovne dni