fero.skokan

Člen
  • Počet príspevkov

    8
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O fero.skokan

  • Hodnosť:
    Asistent

Nedávni návštevníci profilu

598 zobrazení profilu
  1. Nie je pravda, že si viete urobiť zmenu paušálu bez návštevy kamennej predajne, pretože je tam podsunutá iba jedna ponuka za 27€ a to nie každému vyhovuje! Nie je tam možnosť mailového kontaktu s operátorom a návody v pomocníkovi sú stavané ibe pre Android a v prostredí iOS nefungujú !!!!
  2. Ja viem kde nájdem číslo zákaznika podnet bol ale na mobilnú aplikáciu, že podľa ich návodu v iOs prostredí to nefunguje.
  3. Dobrý deň! Prečo v mobilnej aplikácii nie je možnosť vybrať si z novej ponuky služieb, ale podsúvate tam iba tú najviac výhodnú pre Vás a absolútne nevýhodnú pre zákazníka bez možnosti zvoliť si inú ???Píšete v návode, že číslo zákazníka si jednoducho zistíte v mobilnej aplikácii, kedˇv okne prehľad kliknete na tri bodky atď. Zabúdate, že okrem Androidov majú Vaši klienti aj iOS systémy a tam to možné nie je dohľadať sa čísla zákazníka, lebo v okne Prehľad nie je žiadne tlačítko MENU !!
  4. To som zopakoval 15 krát !!!!
  5. To je mi nad slnko jasné, ale na macOS to jednoducho nefunguje, nikam má to nepresmeruje-mŕtve!!!
  6. Ten link ale nie je funkčný !
  7. Mobilnú aplikáciu ste síce vyšperkovali do čierna, čo vítam, ale mohli ste sa radšej sústrediť na jej funkčnosť. V položke Pridať službu je aplikácia nefunkčná !! Asi po desiatich pokusoch pridania služby stále vyskakuje chyba a to napriek tomu, že sa neustále odhlasujem a prihlasujem, ako to radí pomocník. Prikladám screenshot. Skúšal som to cez rodné číslo aj cez číslo telefónu, ktorého službu som chcel pridať a furt nič !
  8. 1. Robert Redford 2.Park City, Utah 3.Rectify 4