RomanJerga

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

11 Nadpriemerné

O RomanJerga

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Zľava na mobilnú službu, čím viac tým viac, pre každého člena Happy
  2. a pre tych ktorym tento navod nefunguje mas aku radu? som "aktivny spravca" vidim svoju spotrebu no ked chcem pozriet faktury stale nemam dostatocne opravnenie... po rozhovore na infolinke my bolo povedane ze na mojej strane je vsetko v poriadku kedze som aktivny spravca a vidim spotrebu a ze to bude posunute na IT podporu a budem kontaktovany... cakam uz tyzden bolo by fajn keby sa ozvali kedze uz potrebujem vyplatit faktury
  3. Tento vas navod je maximalne nefunkcny, vsetko nastavim ako to odomna vyzaduje a aj tak nic nefunguje a vypise mi ze nemam opravnenie.... mimichodom k ID kodu ste mohly dopisat do zatvorky ze su to posledne 4cisla PUK kodu nie som vestec a neviem si to vycucat z prsta cele roky som to nepouzival a nikdy to ani odomna vas web nechcel... minuli mesiac som bol nuteny vyplatit faktury na vasej pobocke co ma stalo 4€ ten blbec ma neupozornil ze sa za to plati (platil som tak prvy krat cele roky som platil cez vas web - bolo to maximalne pohodlne) ... a spoliehat sa na vasich operatorov je uzasne ich poslat po smrt tak mam minimalne 3 dni zivota este k dobru napisem im tu na webe aky mam problem- zavolaju mi o 3dni ked som v praci a nemozem telefonovat, skusal som sa dovolat cez infoniknu 5x nikdy som sa nedovolal stale len cakajte... takto som stratil hodinu zivota... Dakujem mily Telekom v decembri tohto roka mi koncia obe zmluvy a my sa rozlucime nemam uz nervy stracat cas s takouto bandou AMATEROV ktory nevedia ani jeden blby web spojazdnit