ikdk

Člen
  • Počet príspevkov

    8
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Príspevky odoslal/-a ikdk


  1.  

    Môže mi tu už konečne niekto dať jasne a zrozumiteľne vedieť, čo s tým urobiť, aby som si naspäť sfunkčnil SMS bránu? To oprávnenie Na čítanie mám hodiť do koša a opakovať celý postup ešte raz?

    Nikto z Telekomu mi odpoveď nedal, služby sú teda na úrovni   :(

    Oprávnenie Na čítanie som hodil do koša, vytvoril novú požiadavku, SMS brána už takto hádam pôjde.

    Veľa šťastia a pevné nervy ostatným užívateľom!


  2.  

    Ahoj @ikdk, keď si všetko urobil podľa návodu, po skončení transakcie si sa skúsil odhlásiť a prihlásiť nanovo? mne až potom ukázalo v delegácii "aktívny správca"... skús to ešte raz :D

    Samozrejme, že skúsil, v dvoch rôznych prehliadačoch, ale stále mám oprávnenie iba na čítanie, SMS brána je zablokovaná.

    Urobte tu s tým už niečo, alebo napíšte  JASNÝ NÁVOD.

    odpoveď sa páči : 1 osobe

  3. Tak som teda skúsil aktivovať SMS bránu postupom, uvedeným vyššie Jankou. Požiadal som delegovať na seba mobilné tel. číslo cez ID kód - oprávnenie Aktívny správca. Klikol som na Vytvoriť žiadosť. V okienku č. 2 - Identifikácia - mi vypisuje " Tento profil/konto už je priradený k vášmu profilu".

    Idem na SMS bránu a výsledok je podľa môjho očakávania:

    "Na zvolenú transakciu nemáte dostatočné oprávnenie. Oprávnenie vám môže zmeniť vlastník služieb."   >:(

    Na mojom profile v časti Delegované služby je uvedené:

    Počet delegovaných ľudí pre správu týchto služieb (okrem vás)     0
    Počet delegovaných profilov    0
    Počet delegovaných produktov    1
    Pod tým je moje tel. číslo a za ním zrejme oprávnenie "Na čítanie".
     
    Môže mi tu už konečne niekto dať jasne a zrozumiteľne vedieť, čo s tým urobiť, aby som si naspäť sfunkčnil SMS bránu? To oprávnenie Na čítanie mám hodiť do koša a opakovať celý postup ešte raz?
    Alebo je tu účelom znefunkčnenia predtým fungujúcich služieb nahnevať zákazníkov a presvedčiť ich, aby prešli inam?

     

    odpoveď sa páči : 4 osobám

  4.  

    ak ID kód (posledné 4 čísla PUK kódu) nevieš nájsť, na predajni ti ho vystavia na počkanie... delegovanie cez ID kód sa robí len raz a potom už všetko funguje tak ako predtým, je to úplne jednoduché :D

    Nie je to úplne jednoduché - nie každý predsa býva tam, kde je nablízku predajňa. Mám VŠ vzdelanie, ale nezdá sa mi to logické, že kvôli využívaniu služby spojenej s mojím predplateným účtom musím sám na seba "delegovať" moje vlastné tel. číslo - a to cez nejaké kódy, ktoré nemám poruke a mám mať starosti s ich obstaraním. O dostupnosti, jednoduchosti a jasnosti návodu na znovuobnovenie služby (ktorú som si vopred zaplatil) si tu môže každý urobiť úsudok sám.

    odpoveď sa páči : 5 osobám

  5. Janka napísala, že treba vyplniť ID kód - to musím samozrejme najprv naštudovať, čo to vlastne je. Keď to už viem, že to mám hľadať v nejakej obálke spred niekoľkých rokov, a keď viem, že hľadanie tejto obálky neviemkdeodloženej mi zaberie určitý čas (s nejasným výsledkom), začína sa mi tento proces veľmi nepáčiť. Preto prosím zodpovedných pracovníkov - urobte s tým niečo, poľudštite to tu a prestaňte brániť svojim zákazníkom používať vaše služby.

    A vráťte mi láskavo moje kredity pre SMS bránu!

    odpoveď sa páči : 1 osobe