ikdk

Člen
  • Počet príspevkov

    7
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

12 Nadpriemerné

O ikdk

  • Hodnosť:
    Master člen

Nedávni návštevníci profilu

502 zobrazení profilu
  1. a znovu som tu zostal nepríjemne prekvapený - mal som nakúpené kredity, a zrazu ich niet - to je už snáď zlodejina - žeby prípad pre obchodnú inšpekciu?
  2. Nikto z Telekomu mi odpoveď nedal, služby sú teda na úrovni Oprávnenie Na čítanie som hodil do koša, vytvoril novú požiadavku, SMS brána už takto hádam pôjde. Veľa šťastia a pevné nervy ostatným užívateľom!
  3. Samozrejme, že skúsil, v dvoch rôznych prehliadačoch, ale stále mám oprávnenie iba na čítanie, SMS brána je zablokovaná. Urobte tu s tým už niečo, alebo napíšte JASNÝ NÁVOD.
  4. Tak som teda skúsil aktivovať SMS bránu postupom, uvedeným vyššie Jankou. Požiadal som delegovať na seba mobilné tel. číslo cez ID kód - oprávnenie Aktívny správca. Klikol som na Vytvoriť žiadosť. V okienku č. 2 - Identifikácia - mi vypisuje " Tento profil/konto už je priradený k vášmu profilu". Idem na SMS bránu a výsledok je podľa môjho očakávania: "Na zvolenú transakciu nemáte dostatočné oprávnenie. Oprávnenie vám môže zmeniť vlastník služieb." Na mojom profile v časti Delegované služby je uvedené: Počet delegovaných ľudí pre správu týchto služieb (okrem vás) 0 Počet delegovaných profilov 0 Počet delegovaných produktov 1 Pod tým je moje tel. číslo a za ním zrejme oprávnenie "Na čítanie". Môže mi tu už konečne niekto dať jasne a zrozumiteľne vedieť, čo s tým urobiť, aby som si naspäť sfunkčnil SMS bránu? To oprávnenie Na čítanie mám hodiť do koša a opakovať celý postup ešte raz? Alebo je tu účelom znefunkčnenia predtým fungujúcich služieb nahnevať zákazníkov a presvedčiť ich, aby prešli inam?
  5. Nie je to úplne jednoduché - nie každý predsa býva tam, kde je nablízku predajňa. Mám VŠ vzdelanie, ale nezdá sa mi to logické, že kvôli využívaniu služby spojenej s mojím predplateným účtom musím sám na seba "delegovať" moje vlastné tel. číslo - a to cez nejaké kódy, ktoré nemám poruke a mám mať starosti s ich obstaraním. O dostupnosti, jednoduchosti a jasnosti návodu na znovuobnovenie služby (ktorú som si vopred zaplatil) si tu môže každý urobiť úsudok sám.
  6. Janka napísala, že treba vyplniť ID kód - to musím samozrejme najprv naštudovať, čo to vlastne je. Keď to už viem, že to mám hľadať v nejakej obálke spred niekoľkých rokov, a keď viem, že hľadanie tejto obálky neviemkdeodloženej mi zaberie určitý čas (s nejasným výsledkom), začína sa mi tento proces veľmi nepáčiť. Preto prosím zodpovedných pracovníkov - urobte s tým niečo, poľudštite to tu a prestaňte brániť svojim zákazníkom používať vaše služby. A vráťte mi láskavo moje kredity pre SMS bránu!
  7. Ahoj, ani mne nefunguje SMS brána, hoci som mal ešte nedávno na konte veľa kreditov; pri pokuse sám na seba niečo "delegovať" stránka vyžaduje "Kód účastníka" a "PIN" - čo s tým, keď také nemám? Operátor ma "okradol" o kredit?