KnEzL5

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O KnEzL5

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Dobry den, Chcel by som sa spytat ci aj nekto dalsi eviduje problem v EPG. Program uvedeny v EPG nesedi s tym co prave teraz ide v TV. Problem je priblizne od asi 2 tyzdne mozno viacej, vdaka tomu sa nenravaju ani presne nahravky. Skusil som resetovat aj box, ale nepomohlo. Dakujem za odpoved.
  2. Prave som sa konecne dovolal asi na 5x krat na zakaznicku linku, kde mi bolo povedane, ze dane programy ako HBO, Cinemax atd, ktore vlastne nejdu. Nejdu preto lebo ich nemame v balicku. A co sa tyka toho, ze na 3 mesiace zadarmo tak tato akcia skoncila pred polrokom. Divne vsak je, ze predvcerom mi pan z technickej podpory povedal pravy opak...
  3. Takze trosku neskoro, ale predsa. Na technickej podpore mi bolo povedane, ze nam tie kanaly, ktore nejdu neboli dane do balicka. A velmi sa tomu divil, ze ako to je mozne... Mam sa obratit na zakaznicku linku a povedat im to aby nam to nahodili. Tu je dalsi problem kedze uz 3 dni sa tam neviem dovolat a ked mi po 5min prestane hrat aj zvucka tak je to na vrazdu
  4. Dobrý deň, Rád by som sa spýtal čo táto hláška znamená, Od včera máme spojazdnené magio a vypisuje túto hlášku pri kanáloch HBO a Cinemax. Kedže máme službu novú mali by sme mať všetky kanály funkcné no nie sú. Vie mi niekto poradiť čo s tým, resp. čo to znamená? Za odpoveď ďakujem.