mitopy

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O mitopy

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Dobrý deň, Prosím ako môžem jednoducho po prihlásení do Mojtelekom (alebo inakam) zistiť viazanosť mojich služieb? Telekom je (mal by byť) silná IT firma, ale podľa mňa, Vaše web stránky a podpora o tom nesvedčia... zložité a ťažko sa z nich dolujú potrebné informácie. Až mám niekedy dojem, že je to tak urobené zámerne. Keď si pozriem svoje "Produkty a služby", vidím tam stále iba zmluvu z roku 2017, ale už od roku 2019 mám objednané iné služby? To treba s každou požiadavkou v 21. storočí chodiť na pobočku ??? mitopy
  2. Dostal som od Telekomu faktúru, na ktorej mi faktúruje Telekom službu, ktorú som si neobjednal. Keď chcem túto faktúru reklamovať, pokúšal som sa napísať im cez službu/odkaz "Napíšte nám"... No, môžem klikať, koľko chcem, do žiadnej odkazovej či mailovej služby ma to neprepne. Keď sa pozerám na rady Telekomu, ako faktúru či služby reklamovať, ponúka mi 2 možnosti - listom na bratislavskú adresu alebo osobne na niektorej pobočke. To sa mi zdá v dobe, keď si cez internet otvorím v tzv. západných krajinách účet v banke - najmä u telekomunikačnej firmy, ako dosť veľká nevýhoda. S pozdravom mitopy