r_janco1

Člen
  • Počet príspevkov

    10
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O r_janco1

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Reklamacne odelenie dodnes na toto neodpovedalo a uz je januar 2018
  2. Mne faktury uz od oktobra 2017, dodnes to reklamacne oddelenie nevyriesilo a hlada chybu v systeme, a opatovne som dostal SMS odpoved ze mam byt trpezlivy pri rieseni tohto problemu. Ani SMS o vystaveni mi nechodia.
  3. Takto funguje portal, ked uz dva dni, ked si chcem pozriet fakturu a podrobny vypis k mobili Ospravedlňujeme sa, ale Vašu požiadavku momentálne nie je možné spracovať. Prosím, skúste to znova neskôr. Kedy neskor budem vidiet udaju????
  4. Prečo som v tomto mesiaci nedostal na email podrobný elektronicky vypis. Na čísle 08008123456 mi povedali, ze ste ho zrušili a ma pobočke mi ho bezplatne každý mesiac vytlačia. Prečo zákazníkov o danej zmene vôbec neinformujeme dopredu???
  5. Podrobný elektronicky výpis uz telekom nezasiela, prečo na to mi na čísle 0800123456 nechceli včera prezradiť, ze vraj mi poslali list, ktory nevedia kedy ho poslali ale zevraj poslali súvisí to zaradením nového systému
  6. Zdravím, prečo mi tento mesiac neprišiel podrobný elektronicky výpis na email a ani v aplikácii Telekomu sa uz nedá pozrieť od tohto mesiaca. Prečo telekom o zmenách vôbec dlhoročných zákazníkov vôbec neinformuje a dopredu ich o zrušení uvedenej služby vôbec nepovie ( aj na call centre zistite, ze ani o tom nevedie a až po naliehanie a zisťovaní prečo mi nebol zaslaný povedia,ze bol zrušený ) S takéhoto prístupu som sklamaný Tak ako to je s tým podrobným elektronickým výpisom? Prečo nás Telekom neinformuje?
  7. Ani ja, áno minuly mesiac mi to islo
  8. Zdravím, tento mesiac mi appka telekomu namiesto faktúry ukazuje len výslednú sumu bez DPH s názvom Mobilný hlas, takúto službu predsa nemám a faktúra vydaná takúto položku neobsahuje, kde zmizol prehľad položiek ????
  9. Odpoveď na otázky: 1. Robert Redford 2. Park City, Utah 3. Rectify4