Strejdo001

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Strejdo001

  • Hodnosť:
    Master člen
  • Narodeniny: 04.03.1978
  1. Tak nic z toho. Volal som tam a povedali mi, ze musim byt zakaznik telekomu minimalne 6 mesiacov, nie ze chcem ist do telekomu a nemam u nich este cislo. Zlu volbu som zadal alebo naozaj sa zaoberaju len zakaznikmi telekomu, ktori by chceli odist? Po zavolani na to cislo musis zadat dva krat cislo, az tak ma prepoji k operatorovi.
  2. Dnes skúsim zavolať na retenčné do Telekomu, či sa s nimi dohodnem na Happy XL za 18 Eur. Neviete, má konkurencia (O2, Orange) niečo výhodnejšie za tú cenu? Samozrejme nie verejne dostupné.
  3. Mohli by sme to teda zhrnúť. Ktorý operátor ponukne najvýhodnejší paušál (voľné minúty, sms do všetkých sieti a aspoň 2 GB dát) za najlepšiu cenu? Samozrejme po zjednávaní, nie za tie úžernícke ceny, čo majú oficiálne v cenníku.
  4. Dnes mi pre zmenu volali z Orangeu, pravdepodobne z retenčného a ponúkli mi, že keď ostanem, tak mi dajú nekonečné volania do všetkých sietí, taktiež sms/mms a 1500 MB dát za 25,5 Eur alebo 5000 MB dát za 31 Eur, bez telefónu, viazanosť 1,5roka. Povedal som im, že si to premyslím, porovnám s inými ponukami a nech mi zajtra zavolajú. Ale nevidí sa mi to príliš výhodná ponuka. Čo mi poradíte?
  5. Ahojte. Dnes mi volali z Telekomu, ale nie z retenčného, pričom včera som žiadal cez Telekom chat, aby ma kontaktovalo retenčné, keďže chcem prejsť do Telekomu, ale chcem lepšiu ponuku. Na to mi pracovníčka povedala, že retenčné sa nezaoberá novými zákazníkmi, iba ak chce z Telekomu zákazník odísť preč a že si mám vybrať z aktuálnej ponuky :D. Tak som jej povedal, že mi nič iné neostáva len ostať u konkurencie. To sa teda ale bijú o zákazníkov.