dedka41

Člen
  • Počet príspevkov

    17
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O dedka41

  • Hodnosť:
    Inštruktor
  1. a to je aká retenčná ponuka? Tiež mám Magentu a paušál ANO M a prišlo mi že 500MB mám navyše, inak mám 1 GB, ale pri vstupe do magenty tak dvojnásobok, nejak to nechápem
  2. Ako si naladím Mágio Kino, ktoré je na mesiac zadarmo?
  3. Mám paušál XS, ktorý mi platí do 31.05.2019, ale chcel by som ho zmeniť na paušál áno S, dá sa to alebo nie?
  4. Telefón za zvýhodnenú cenu
  5. 1. maximálne 2x ročne 2. volania a sms v rámci skupiny navzájom zadarmo
  6. Chcela by som využiť akciu happy paušál druhý za polovicu, mám doteraz XS ale chcem ho zmeniť na M, a zároveň si vziať ďalší paušál XS, ale chcela by som za polovicu práve M, dá sa to?
  7. 1. Telefonovať aj esemeskovať aj esemeskovať 2. Akékoľvek Happy paušály, Bez záväzkov alebo Easy karta Zavolať bezplatnú linku Pôjdeto Pomocník leght 0800 800 700 a bezplatne získať pomoc vyškolených pracovníkov
  8. 7. Inštalácia Magenta smart home zadarmo
  9. Dnes som dostala nový telefón k pevnej linke Gigaset, pripojila som ho k routeru Phone1, a nefunguje, dáva stále obsadzovací tón, neviete poradiť čo ďalej?
  10. Chcela by som sa opýtať kedy budú už konečne k dispozícii ovládače k mágiu boxu, pretože to už reklamujem na predajni mesiac, a keď ich dostanú tak mi povedia, že sa behom 10 minúť rozdalo 16 ovládačov ako ponožky, takže je to nedostatkový tovar? Alebo sú skutočne tak kvalitné, že po mesiaci ich treba reklamovať, tak prečo si človek nemôže kúpiť univerzálny ovládač, ktorý by bol aj na magio box a bol by pokoj, pretože mne sa už nech každý pondelok chodiť na predajňu, a reklamovať ovládač, ktorý aj tak je ihneď vypredaný, alebo ma ťahajú za nos, čo sú toto za služby? Len nalákať človeka na ich mágio, a keď treba niečo vymeniť, tak samé výhovorky, to kam spejeme?
  11. je už po viazanosti, ale musím íst do t-comu predajne alebo môžem aj elektronickou komunikáciou?
  12. Dobrý deň, dňa 03.10.2016 som si zriadila chytrý balík s internetom a TV, doma mám aj pevnú linku od T-comu, ale nie je na moje meno alebo manželovo, čiže osobitne platím internet a tv na 1 faktúru a pevnú linku na 2 faktúru, chcela by som to spojiť do 1 faktúry, čiže k chytrému balíku by som chcela aj pevnú linku, pretože by ma to vyšlo lacnejšie, dá sa to vôbec, a ak tak ako? Dá sa to aj prostredníctvom elektronickej komunikácie alebo len návštevou T-comu predajne? Takisto už som reklamovala dialkový ovládač TV v t-come predajni, povedali že momentálne nemajú, ale že príde dnes 14.02.2017, dnes neprišiel až nabudúci týždeň, keď im volám na ich telefónne číslo tak neberú, dá sa komunikovať len prostredníctvom sms správ, to je akože čo? Neplatí "náš zákazník náš pán?" Ale to už nejako vydržím, ale zaujímalo by ma spojenie pevnej linky s tv a internetom do 1 faktúry, vie mi niekto odpovedať?
  13. ale ako?
  14. Chcela by som sa opýtať už 2 mesiac mám zriadený mágio internet a mágio TV, mám router magio wifi router ZTE II, ale mala by som otázku, chcela by som na určitý čas zablokovať wifi, kvôli deťom, keď ich chcem obmedziť neustále surfovať po internete v mobile, ako sa to dá? Dá sa to nejako zablokovať? Alebo vytiahnuť nejaký kábel? Ale ktorý, zase nechcem si odpáliť televíziu a internet v PC, ide mi o zablokovanie len internetu v mobile, ktorí prijímajú cez wifi, dá sa to vôbec, už som viac krát volala na ich infolinku, ale nič, nemáte s tým niekto skúsenosť?