M1S3k

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Príspevky odoslal/-a M1S3k


  1.  

    Vážený zákazník toto nie je miesto kde by sme vám to mohli opraviť tu sa vačšinou radí čo a jak a ja vám radím ak chcete mať to číslo späť tak si chodte zažiadať o náhradnú kartu

     Viem, ze tu sa s tym nepohne tak isto ako ani po zavolani na telefonicku podporu. Navyse, preco ja mam nahanat nieco, co som ja neposahal? Ja som neporusil zmluvu ani nic podobne. Vcerajsim dnom mi koncil pausal a malo sa to automaticky prehodit podla zmluvy na easy kartu. Ked nie je nik schopny toto vyriesit ani po telefonickom rozhovore, tak kto potom ??

    keby som to cislo nemal xy rokov tak ho mam tazko nanana! 


  2. Zdravim..

    Moja otazka znie, preco po vypovednej lehote co mi skoncila viazanost mi uplne MILOVANY TELEKOM DEAKTIVOVAL UPLNE SIMKU?pritom mi mala karta ostat a nabehnut easy pecka na kredit podla zmluvy  ..

    Na podpore som dostal odpoved, ze je to cisto technicka chyba systemu ?? Ja som uz dva dni bez mojho cisla, dva dni nemozem volat, prijimat hovory nic. Takto si vazite zakaznikov ? 

    Potom ze preco od Vas ludia odchadzaju ?