hubajaro

Člen
  • Počet príspevkov

    14
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Príspevky odoslal hubajaro


  1.  

    Je to ale drzost pre  zakaznikov, pretoze tie kredity boli zaplatene a jednoducho si ich privlastnite........ hanba ked toto robite pre dlhodobych zakaznikov.  Som zakaznikom Telecomu 47 rokov a stale robite nejake podrazy.........

    O dôvod viacej nebyť ďalej zákazníkom Telekomu ?


  2. Používame Môj Telekom ako firemný zákazník a dlhodobe pozorujeme že rýchlosť odozvy je priam katastrofálna. Prihlásenie trvá nekonečne dlho, overenie do služieb takisto a akákoľvek činnosť zaberie minúty. Je to neúnosné a otravné a trvá to už dlhodobe, raz je to lepšie ale častejšie je to horšie. Prečo s tým dačo nerobíte? Alebo to nikoho netrápi ? 

    odpoveď sa páči : 1 osobe

  3. pre Android nie je problém,  pre Windows Phone je to problém, OS Windows nepúšťa do svojho prostredia žiadne tretie riešenia a Win samotné nič také nemá . SMS brán je ako maku ale keď máš predplatené neobmedzené SMS v programe tak ťa môže drbnúť, alebo musím zmeniť platformu phonu


  4. Využite zostávajúce T-zones kredityVážený zákazník,

    vážime si, že využívate služby dostupné na stránke www.telekom.sk prostredníctvom modulu t-zones. V rámci modulu t-zones sa vám snažíme prinášať užívateľsky atraktívne funkcionality súvisiace s vašimi Službami, zábavu a relax. Preto pristupujeme k ukončovaniu funkcionalít a odstráneniu obsahov, ktoré už stratili atraktívnosť pre ich užívateľov vzhľadom na vyvíjajúce sa technológie.

    Z tohto dôvodu sme sa rozhodli pristúpiť od 1.6.2017 k ukončeniu služby zasielania SMS správ prostredníctvom modulu t-zones (SMS brány v portáli Môj Telekom). Ak máte nespotrebované T-zones kredity, využite ich na zasielanie SMS správ najneskôr do 31.5.2017. Týmto dňom zároveň uplynie platnosť Vašich nespotrebovaných T-zones kreditov.

    No tak vážení, tomuto hovorím skvalitnenie služieb! Namiesto aby ste SMS bránu modernizovali a vylepšili, tak vy ju proste zrušíte! Používal som ju aktívne mnoho rokov, je to pohodlnejšie ako ťukať SMS v mobile, mám tu kopec adries, kedysi som mal aj archív. 

    Z Android mobilu je relatívne jednoduché spraviť SMS bránu ale  napríklad Windows mobily neumožňujú posielať SMS cez PC - neexistuje priama konektivita. 

    Aký je dôvod tohto rozhodnutia netuším ale v tomto Telekom ide dozadu a proti zákazníkom. Verím že mu to patrične dajú pocítiť

     

    odpoveď sa páči : 1 osobe

  5. No zatiaľ okrem skomplikovania a novšieho kabátu žiadne vylepšenia nebadám, iba ste okresali a zhoršili funkcionalitu. Aj to, čo fungovalo, ste zhoršili. Neviem či vás zamestnávateľ platí za pekné obrázky webu ale ako užívateľ by som radšej robil v jednoduchej grafike ale s funkčným kódom a dobrými funkciami!


  6. "Zlepšením" funkcií portálu ste zrušili SMS archív, takže teraz keď pošlem SMS tak neviem čo a komu som poslal ani či to dostal. Tomu hovorím skutočne vylepšovanie služieb! Gratulujem. 

    O tom otrasnom prepínaní z nového systému do ako keby fragmentov starého kódu radšej pomlčím, to nestojí ani za komentár!

    Otras

    odpoveď sa páči : 2 osobám

  7. ten váš nový portál to je katastrofa ako to funguje, resp. nefunguje. Som informatik ale zápasím s tým dennodenne, je to neintuitivne a nefunkčné. Mám firemné telefóny, vyuužívam službu Kde je aj SMS bránu. V starom systéme to nebola sláva ale toto čo ste vyprodukovali teraz to je ešte väčšia katastrofa, komplikované, nefunkčné, delegujem na seba svoje číslo a zase mi to teraz hlási že na službu Kde je nemám oprávnenie, mrzne vám to a nechodí poriadne, celé zle.....

    odpoveď sa páči : 8 osobám