hubajaro

Člen
  • Počet príspevkov

    14
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

14 Nadpriemerné

O hubajaro

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. O dôvod viacej nebyť ďalej zákazníkom Telekomu ?
  2. tam sa zase pre istotu nedá dovolať... Zaujímavé, že upomienka za neuhradenú faktúru vám funguje asi ako jediná služba na 110%
  3. Fungovanie, resp. nefungovanie služby "Kde je" - to je čistá katastrofa... mrzne, nenačíta, neprihlási, údaje staré aj polhodinu a podobne. Dnes to otvára len takto - viď príloha. Buď to naprogramujte web aplikáciu korektne alebo celú tú službu radšej zrušte, je to len na hanbu
  4. Používame Môj Telekom ako firemný zákazník a dlhodobe pozorujeme že rýchlosť odozvy je priam katastrofálna. Prihlásenie trvá nekonečne dlho, overenie do služieb takisto a akákoľvek činnosť zaberie minúty. Je to neúnosné a otravné a trvá to už dlhodobe, raz je to lepšie ale častejšie je to horšie. Prečo s tým dačo nerobíte? Alebo to nikoho netrápi ?
  5. pre Android nie je problém, pre Windows Phone je to problém, OS Windows nepúšťa do svojho prostredia žiadne tretie riešenia a Win samotné nič také nemá . SMS brán je ako maku ale keď máš predplatené neobmedzené SMS v programe tak ťa môže drbnúť, alebo musím zmeniť platformu phonu
  6. A? vieš koľko sms som tak poslal a super fungovalo... nechápem prečo by to malo byť niečo obsolete ... sms zatiaľ stále fungujú v mobiloch ... či ?
  7. Využite zostávajúce T-zones kredityVážený zákazník, vážime si, že využívate služby dostupné na stránke www.telekom.sk prostredníctvom modulu t-zones. V rámci modulu t-zones sa vám snažíme prinášať užívateľsky atraktívne funkcionality súvisiace s vašimi Službami, zábavu a relax. Preto pristupujeme k ukončovaniu funkcionalít a odstráneniu obsahov, ktoré už stratili atraktívnosť pre ich užívateľov vzhľadom na vyvíjajúce sa technológie. Z tohto dôvodu sme sa rozhodli pristúpiť od 1.6.2017 k ukončeniu služby zasielania SMS správ prostredníctvom modulu t-zones (SMS brány v portáli Môj Telekom). Ak máte nespotrebované T-zones kredity, využite ich na zasielanie SMS správ najneskôr do 31.5.2017. Týmto dňom zároveň uplynie platnosť Vašich nespotrebovaných T-zones kreditov. No tak vážení, tomuto hovorím skvalitnenie služieb! Namiesto aby ste SMS bránu modernizovali a vylepšili, tak vy ju proste zrušíte! Používal som ju aktívne mnoho rokov, je to pohodlnejšie ako ťukať SMS v mobile, mám tu kopec adries, kedysi som mal aj archív. Z Android mobilu je relatívne jednoduché spraviť SMS bránu ale napríklad Windows mobily neumožňujú posielať SMS cez PC - neexistuje priama konektivita. Aký je dôvod tohto rozhodnutia netuším ale v tomto Telekom ide dozadu a proti zákazníkom. Verím že mu to patrične dajú pocítiť
  8. No zatiaľ okrem skomplikovania a novšieho kabátu žiadne vylepšenia nebadám, iba ste okresali a zhoršili funkcionalitu. Aj to, čo fungovalo, ste zhoršili. Neviem či vás zamestnávateľ platí za pekné obrázky webu ale ako užívateľ by som radšej robil v jednoduchej grafike ale s funkčným kódom a dobrými funkciami!
  9. "Zlepšením" funkcií portálu ste zrušili SMS archív, takže teraz keď pošlem SMS tak neviem čo a komu som poslal ani či to dostal. Tomu hovorím skutočne vylepšovanie služieb! Gratulujem. O tom otrasnom prepínaní z nového systému do ako keby fragmentov starého kódu radšej pomlčím, to nestojí ani za komentár! Otras
  10. A pozerám že z SMS brány zmizla položka archív, nikde nevidieť odoslané SMS. Otras. A ako to je urobené, staré funkcionality sú v novo otvorených oknách, hrúza amatérska
  11. ok ale je to ako škrabať sa opačnou rukou za uchom nechápem prečo tam nie je normálne fungujúci email support je to horšie ako v starom portáli
  12. Odobral som, pridal som, a stale je len na citanie
  13. SMS brána mi ide, nejde mi Kde je. Keď išlo Kde je, nešli zase faktúry
  14. ten váš nový portál to je katastrofa ako to funguje, resp. nefunguje. Som informatik ale zápasím s tým dennodenne, je to neintuitivne a nefunkčné. Mám firemné telefóny, vyuužívam službu Kde je aj SMS bránu. V starom systéme to nebola sláva ale toto čo ste vyprodukovali teraz to je ešte väčšia katastrofa, komplikované, nefunkčné, delegujem na seba svoje číslo a zase mi to teraz hlási že na službu Kde je nemám oprávnenie, mrzne vám to a nechodí poriadne, celé zle.....