MiroTcom

Člen
  • Počet príspevkov

    9
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O MiroTcom

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Im volat znamena zbytocna strata casu. Aj tak sa nic nedozviem, lebo tam nikto nic nevie. Je to o nervy.
  2. Resp. ako zistim, ze objednavka je spracovana?
  3. Ako dlho?
  4. Urobil som. Nic sa nezmenilo. Vypis je prazdny.
  5. Nam elektronicka komunikacia uz davno funguje a ciastocne, teda az na podrobne vypisy funguje doteraz. Preco mam absolvovat znova nejake formality?
  6. No ved prave. Co s tym mam ale ja. Pre mna to je iba nova forma pristupu. Ocakavam, ze vsetky funkcionality, sluzby atd, ktore fungovali a za ktore platim ostanu aktivne aj po migracii.
  7. Ak to fungovalo pred mesiacom, tak asi mam.
  8. v moj telekom. Pred mesiacom to este fungovalo. Teraz nenacita ani vypisy z predchadzajucich mesiacov, ktore som minuly mesiac este v pohode stiahol.
  9. Nenacitava mi podrobne vypisy k nasej pevnej telefonnej linke. Je tato sluzba v poriadku?