scandinator

Člen
  • Počet príspevkov

    11
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O scandinator

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Oh, kedysi som bez problemov svoje masiny mohol pingovat 18ms ci bola noc, spicka, rano, kedykolvek. Teraz sa pod 60ms nedostanem. a o rychlosti internetu ani nehovorim.
  2. Ok. Skusim. Zoberiem z alzy na chvilu. Ale vies. prejavuje sa to iba vo vecernych hodinach. Rano sa nato pozrie technik od seba a vidi ze je to OK. To je toto uz dokolecka asi 6-7 krat uz bez sance ich dostat ku mne domov nech to pozrie.
  3. Volat technicku podporu. ja som uz zufaly z toho pretoze v tych vecernych hodinach ked volavam som kolko krat aj 20 v poradi. A ja to ich zariadenie uz nemam vobec
  4. Myslim ze je to irelevantne. pretoze to zariadenie tam nieje vobec. Nie ze ine. Ale skusal som priamo kabel do PC bez routeru a nieje to zle. Skusal som traceroute a brzdi to niekde medzi servermi telekomu. Na mojej strasne si dokazem povedat na 99.9% nieje chyba. A aj keby ze nahodou tam dam ten shitny tp-link a pojde to OK, stale je to humus ze to takto ide a len s ich zariadenim to ide. Huawei zariadenie od nich samozrejme na sieti mam. Ale cokolvek co ide od toho je uz moje.
  5. Dobry den, chcem sa postazovat a uz fakt neviem co mam robit. Mam doma optiku 300/30 a neustale starosti s internetom. Moje issues ktore som reportoval su stare uz mesiace. Mam docela silny desktop, i7, 32GB RAM,NVMe SSD, 2 sietove karty a ten TP-LINK co som dostal od telekomu isiel ihned do kosa. Pouzivam iba zariadenia Mikrotik a Ubiquiti. No neustale prakticky kazdy vecer mam problem s pingami. Zacina to cca o 20:00 a konci asi o 1:00 rano. Skusal som rozne moznosti, vymenit router, pripojit sa priamo cez PPPoE mimo router priamo do PC. Normalne mam ping do www.six.sk nejakych 1-2 ms, a dostal som sa uz par krat aj 100ms ping. Telekomu to referujem aspon raz za tyzden. Vzdy mi pride rano SMS ze problem nieje na strane telekomu a mam si skontrolovat zariadenie. A mozem im darmo vysvetlovat ze to je vecer a tak a samozrejme rano ked si to skontroluje technik. nenajde problem a oznaci to ze je chyba na mojej strane pritom som si isty ze som pre zistenie problemu urobil aspon viacej ako 99.9% ostatnych uzivatelov. A tu nerozpravam iba o pingoch. Ale aj o rychlostiach. Obcas klesnu na rychlost urovne dymovych signalov. Problem je aj to ze nemozem si vobec dat ziadnu konkurenciu pretoze telekom je jediny na nasej ulici Dakujem za odpoved co dalej.
  6. Takze skusim este raz takto. Samozrejme ako vravel T Matey, a ako som si myslel. na 0800 123 456 nemali ziadne info o tom sak naco. Skusim konkretnu otazku. ked budem mat tu sluzbu. Mozem zariadenie HUAWEI HG8245H vymenit za svoj https://routerboard.com/RB962UiGS-5HacT2HnT tak aby mi fungovala televizia a tak ?
  7. Mozem vediet uplne presne info o tom pretoze na linke mi nevedeli nic povedat o ziadnej takejto sluzbe novej 2 mesiace.
  8. ahaa, chcem sa opytat. Na ktorom cisle mi daju kompletne informacie o tomto ? pretoze si myslim ze ked zavolam na 0800 123 456 tak ich tam moc nedostanem.
  9. Mam iba klasicku moznost pre rezidencnych zakaznikov. ked som sa pytal na tieto moznosti tak na telefonickej linke mi kazdy vravel ze to nieje mozne a nic sa stym neda robit. Tak ako teda ? mam doma klasickych 300/30 so statickou IP.
  10. /Dobry den, rad by som sa opytal ako sa dostanem do tohoto routeru kedze sa nachadza na mojom majetku rad by som sa do neho dostal. Pripadne, kedy bude moznost aby som mohol namiesto toho pouzivat vlastnu masinu ? Respektive ze dostanem iba opticky kabel a to je vsetko ? Diky
  11. To ze router ma 1Gbit/s na LAN neznamena ze to vie uNATovať.