rikam2

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O rikam2

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Vazeny pánko, uz dva dni sa tu motaju technici SUPER TELEKOMU a predstavte si ze som za nimi bol klasicka odpoved nemam Vas tu napisanych. Volam na linku 3x ich klasicka odpoved riesime to. Dnes je to uz 5 den. Tak mam podla Vas byt spokojny, platit faktury a drzat hubu aj ked na odstranenie poruchy maju 48 hodin u firemneho zakaznika. Asi patrite tiez do skupiny SUPER TELEKOM kedze ich obhajujete. A bohuzial nemam cas behat po predajniach koli zariadeniam spolocnosti SUPER TELEKOM.
  2. Tato spolocnost si robi co chce a ako chce. 4 dni vie o nefunkcnosti internetu z podnetu podaneho 11,7 do 14.7 nie je schopna poruchu odstranit. Aj napriek urgenciam, telefonatom vas maju za IDIOTA. Dovolia si arogantne a alibisticky poslat vam telefonny automat z oznamenim ze vasa porucha bola odstranena a ze pokial nie aby ste zatlacili coslo 2. Aj ked to urobite a beriete ze ste teda oznamili ze sluzba je nadalej nefunkcna po naslednom volani na telekom sa dozviete ze ste vlastne nic nepotvrdili lebo sydtem to nezaznamenal. To uz si pripadam ako na psychiatrii tak nech vazeny TELEKOM vypne vsetky tie ich jebnute automaty co nie su schopne nic vyriesit. A zacne konecne komunikovat zo zakaznikmi. A na dovazok maju este taku drzost ze vam poslu SMS z dotaznikom ze ako ste spokojny. Neviem ale asi v Telekome beru kokain ked si toto dovolia a akosi im nedochadza ze zakaznik je ich diletantizmom, aroganciou akurat znechuteny a nasrany. Tak otazka: kedy konecne poslete technika z novym modemom, zapojim si ho aj sam staci ked mi ho dovezie k brane domu. Insk uz sa tu vasi technici motaju dva dni ale nie som na zozname .