Lara40

Člen
  • Počet príspevkov

    9
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Lara40

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Už som si to spravila.. všetko je OK
  2. Dobrý deň,mám asi týždeň od vás router Alcatel.Možno som niečo zle nastavila. Buď keď ho vypnem zo siete alebo nám vypnú elektriku,po zapnutí routra mi svieti červená ikona network. Zakždým sa musím prihlásiť cez web,zadať heslo a pin kod sim karty. Nedá sa to nejak zrušiť aby mi to nabehlo automaticky? Ďakujem za odpoveď.
  3. Díky,asi to urobím. V dedine signál vraj ide,ale u nás nie. Sme asi 1,5 km od dediny. Ďakujem.
  4. Nie nieje. Tretí deň bez signálu. Ja sa asi ťažko teraz niekam dovolám Pýtala som sa aj na FB a vraj je nejaká porucha a rieši sa,no nejak dlho to trvá. Aj tak ďakujem za odpoveď.
  5. Dobrý deň,chcela som sa opýtať či je nejaká porucha,výpadok mobilného signálu v obci Kozelník,okr. Banská Štiavnica. Od včera nejde. Ďakujem za odpoveď.
  6. Ďakujem a dúfam,že to pomôže aj ostatným s podobným problémom... Tiež prajem pekný deň
  7. Podarilo sa a funguje to. Ďakujem veľmi pekne za radu.Pekný deň prajem
  8. Dakujem,skúsim to i keď je to na mňa dost zložité
  9. To ste čo porobili s týmto webom? Nemôžem sa dostať k faktúram. Vypisuje mi to Nemáte dostatočné oprávnenie na zobrazenie týchto informácií. Ak ste vlastníkom tohto produktu, je potrebné mať podpísanú dohodu o elektronickej komunikácii. Ak je vlastníkom niekto íný, musí vám delegovať oprávnenie "Aktívny správca".