Ondrej

Člen
  • Počet príspevkov

    31
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

5 Neutrálna

O Ondrej

  • Hodnosť:
    Radca
  1. Pripájam ďalší problém Magio Go v prehliadači, ktorý evidujem posledný týždeň, resp. 2: Pri sledovaní programu z archívu po pár minútach program sekne a ďalej nejde, ani po preskočení dopredu. Pri opätovnom spustení ide len do toho istého času, kedy sa opäť sekne. V aplikácii táto chyba nie je, iba v prehliadači. Resp. pri sledovaní toho istého programu v aplikácii v čase, kedy sa to seklo v prehliadači, program skočí o pár minút ďalej.
  2. Takže v podstate priznávate, že to máte nedoriešené, ale zvýšiť cenu Magio Go viete. To musíte mať fakt skvelých manažérov, ktorí na takéto riešenie prišli. Vyjadrite sa prosím aj k tým novotám, ktoré zavádzate: Prístup bude možné využiť cez štyri druhy zariadení. S bezplatnou verziou k TV službe už nebude možné sledovať obsah cez aplikácie v smart TV a Android TV zariadenia z trhu. „Bezplatný produkt Magio Go, ktorý poskytujeme k Magio TV, bude možné využívať cez web, mobil, tablet alebo Magio Go TV Box,“ vysvetľuje. https://zive.aktuality.sk/clanok/147539/telekom-velmi-vyrazne-okliesti-bezplatne-magio-go-k-tv-bude-ho-mozne-vyuzivat-na-jedinom-zariadeni/
  3. Tiež sa pridávam s týmto problémom, je to zhruba posledný mesiac, dva ... predtým to ako tak išlo. Telekom sa tvári, akú skvelú aplikáciu a webový prístup má, ale pritom sú to nedopracované aplikácie s množstvom chýb. A ešte v takejto situácii Magio Go zdražoval. Najnovšie to idú úplne obmedziť na Smart TV a Android TV pri službe Magio Go k pevným službám. Citujem z nižšie uvedeného článku: Prístup bude možné využiť cez štyri druhy zariadení. S bezplatnou verziou k TV službe už nebude možné sledovať obsah cez aplikácie v smart TV a Android TV zariadenia z trhu. „Bezplatný produkt Magio Go, ktorý poskytujeme k Magio TV, bude možné využívať cez web, mobil, tablet alebo Magio Go TV Box,“ vysvetľuje. Otvorene sa pýtam, či je úlohou Telekom v poslednom období nasierať svojich zákazníkov, lebo jedine to mi vychádza, keď sledujem ich posledné kroky a rozhodnutia. Prečo ak má Telekom problém, že niektorí zákazníci bezplatný prístup Magio Go k pevným službám zneužívajú a heslá poskytujú kde komu, prečo nerieši takýchto zákazníkov, ale nie ... Telekom "potrestá" všetkých, aj tých, čo to nezneužívajú. Ďakujem Telekom, well done. https://zive.aktuality.sk/clanok/147539/telekom-velmi-vyrazne-okliesti-bezplatne-magio-go-k-tv-bude-ho-mozne-vyuzivat-na-jedinom-zariadeni/
  4. CT3

    ČT3 podľa toho čo som čítal na internete, má začať vysielať od pondelka 23.3.2020. Pripájam sa k prosbe o zaradenie a myslím, že by to viacerých potešilo.
  5. Venoval by som sa svojej práci ako správca fóra a zároveň by som komunikoval so zákazníkmi v rámci jednotlivých tém fóra. Nato predsa toto fórum vzniklo ako komunikačný kanál so zákazníkmi.
  6. Triedime odpad. Preferujem verejnú dopravu, alebo presuny pešo.
  7. Predpokladám, že ORF1 a celkovo Nemecký balík asi využíva relatívne menej zákazníkov Magia a tým pádom to nemá pre Slovak Telekom až taký význam riešiť kvalitu obrazu. Im asi stačí dávať to aj v takej kvalite, že pri zrýchlených scénach sa celý obraz rozmazáva. Mimochodom táto téma tu bola riešená už viackrát, stačí zadať do vyhľadávania "ORF". Možno keď sem pridajú komentáre viacerí, ktorým kvalita Nemeckých programov vadí, Slovak Telekom to začne riešiť. Ja sa teda pridávam k tomuto podnetu, zlepšiť kvalitu Nemeckých programov.
  8. Ďakujeme za akciu. Len malá poznámka. Nedalo by sa to nabudúce odkomunikovať aj mailom? Neviem, či sem každý chodí každý deň. A dozvedieť sa v strede júna o júnovej akcii tiež nie je najšťastnejšie. Ešte raz ďakujeme.
  9. ORF2 bolo pridané do programovej ponuky. Ďakujeme
  10. Ďakujem za zaradenie programu ORF2 do programovej ponuky. Táto novinka potešila.
  11. Písal som na kontaktné centrum ohľadom tej funkcie náhľadu programu a odpoveď bola nasledovná: Podnety, ktore sme obdrzali pri zmene rozhrania boli posunute dodavatelovi, ktory pracuje na opravach. Nakolko ide o technologicky vyvoj, vyzaduje si riesenie dlhsi cas. Vasa poziadavka bude pravdepodobne nasadena na prelome februar/marec 2019.
  12. Dočkáme sa návratu náhľadu programu pri výbere kanálov pre zobrazenie a pri zmene poradia kanálov? Táto funkcia v novom rozhraní dosť chýba.
  13. Príspevky o novinkách v poskytovaných službách.
  14. 1. 2-krát ročne 2. volania z mobilu a SMS navzájom v skupine zadarmo
  15. 1. telefonovať aj esemeskovať aj ememeskovať 2. akékoľvek Happy paušály, Bez záväzkov alebo Easy karta 3. zavolať na bezplatnú linku Pôjdeto Pomocník light 0800 800 700 a bezplatne získať pomoc vyškolených pracovníkov