Ondrej

Člen
  • Počet príspevkov

    27
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

5 Neutrálna

O Ondrej

  • Hodnosť:
    Radca
  1. Venoval by som sa svojej práci ako správca fóra a zároveň by som komunikoval so zákazníkmi v rámci jednotlivých tém fóra. Nato predsa toto fórum vzniklo ako komunikačný kanál so zákazníkmi.
  2. Triedime odpad. Preferujem verejnú dopravu, alebo presuny pešo.
  3. Predpokladám, že ORF1 a celkovo Nemecký balík asi využíva relatívne menej zákazníkov Magia a tým pádom to nemá pre Slovak Telekom až taký význam riešiť kvalitu obrazu. Im asi stačí dávať to aj v takej kvalite, že pri zrýchlených scénach sa celý obraz rozmazáva. Mimochodom táto téma tu bola riešená už viackrát, stačí zadať do vyhľadávania "ORF". Možno keď sem pridajú komentáre viacerí, ktorým kvalita Nemeckých programov vadí, Slovak Telekom to začne riešiť. Ja sa teda pridávam k tomuto podnetu, zlepšiť kvalitu Nemeckých programov.
  4. Ďakujeme za akciu. Len malá poznámka. Nedalo by sa to nabudúce odkomunikovať aj mailom? Neviem, či sem každý chodí každý deň. A dozvedieť sa v strede júna o júnovej akcii tiež nie je najšťastnejšie. Ešte raz ďakujeme.
  5. ORF2 bolo pridané do programovej ponuky. Ďakujeme
  6. Ďakujem za zaradenie programu ORF2 do programovej ponuky. Táto novinka potešila.
  7. Písal som na kontaktné centrum ohľadom tej funkcie náhľadu programu a odpoveď bola nasledovná: Podnety, ktore sme obdrzali pri zmene rozhrania boli posunute dodavatelovi, ktory pracuje na opravach. Nakolko ide o technologicky vyvoj, vyzaduje si riesenie dlhsi cas. Vasa poziadavka bude pravdepodobne nasadena na prelome februar/marec 2019.
  8. Dočkáme sa návratu náhľadu programu pri výbere kanálov pre zobrazenie a pri zmene poradia kanálov? Táto funkcia v novom rozhraní dosť chýba.
  9. Príspevky o novinkách v poskytovaných službách.
  10. 1. 2-krát ročne 2. volania z mobilu a SMS navzájom v skupine zadarmo
  11. 1. telefonovať aj esemeskovať aj ememeskovať 2. akékoľvek Happy paušály, Bez záväzkov alebo Easy karta 3. zavolať na bezplatnú linku Pôjdeto Pomocník light 0800 800 700 a bezplatne získať pomoc vyškolených pracovníkov
  12. Ani ja som tento mesiac podrobny vypis nedostal a nebol som informovany ze by bol zruseny. Tiez som zvedavy ako to je.
  13. Odpovede: 1. 5 2. Happy M
  14. ORF1 a PRO7 sú v samostatnom nemeckom balíku za 0 EUR. Treba si oň požiadať napr. cez infolinku. Nájdeš v prílohe č. 1 k Cenníku pre poskytovanie služieb prostredníctvom pevnej siete, časť Cenník pre služby televízie: Nemecký balík - ORF 1, Pro 7
  15. Volania a SMS zadarmo v skupine, vrátane Easy