tothal

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

3 Neutrálna

O tothal

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Dobrý deň, rád by som upozornil na zbojnícke správanie sa v tarife staršia Easy Karta, kde platnosť kreditu po nabití sú archaické 3 mesiace a neaktuálne-neprimerané ceny za štandardné služby. A samoobslužné možnosti prispôsobenia-aktualizovania prostredníctvom Môj Telekom sú úplne tragické, takže jej využívanie vôbec nemá zmysel, naopak, je zdrojom problémov, naposledy 3 dňovým odstavením od internetu a nutnosťou zjednať nápravu priamo zaťažovaním vášho technika. S pozdravom, Alexander
  2. Ahoj, napriek uspesnemu delegovaniu na seba a ako aktivny spravca ( Jankin postup vyzaduje najprv delegacie vymazat, pretoze slo o migraciu z povodneho fungujuceho portalu) nemam pristup napr. k adresam a zmluvam - vraj nemam opravnenie, hoci som aj osobne bol znovupodpisat papier o elektronickej komunikacii. Povodne mi telekom posielal fakturu (pd heslom) na email, to tiez prestalo fungovat, a dostal som dalsiu obtazujucu smsku o fakture, predtym sa dalo ovladat kam boli smsky smerovane, teraz sa vlastne neda ovladat nic. Fakt trestuhodne "vylepsenie" zakaznickeho portalu.
  3. Som dostal tento postup aj cez chat, zial nepomohlo, spotrebu mi ukaze ale napr. na sms branu nemam opravnenie ako jednoduchy vlastnik uctu aj mobilneho cisla