ivanesko5

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O ivanesko5

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Dobrý deň, po ukočení viazanosti som sa dôvodu dlhodobého pobytu v zahraničí rozhodol rozviazať zmluvu a z paušálu si ponechať len číslo na dobíjanie, pretože cez neho potvrdzujem platby. 15.9. bol posledný deň funkčnosti paušálu, a číslo malo ostať funkčné, ale momentálne nemám na tom čísle ani signál, čo znamená že ani vám neviem uhradiť faktúru bez fungujúceho čísla. Je tu iná možnosť platby?
  2. Vďaka
  3. Dobrý deň, zachvilu mi bude končiť viazanosť a keďže dlhšiu dobu sa nezdrzujem na Slovensku tak by som chcel túto službu ukončiť, len sa chcem opýtať či to môžem urobiť jednoducho prostredníctvom emailu alebo niekde na stránke, alebo musím prísť osobne do shopu požiadať o ukončenie, dakujem