haklo

Člen
  • Počet príspevkov

    19
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O haklo

  • Hodnosť:
    Inštruktor
  1. Ano mám.
  2. Ano s modemom. Je to Asus DSL- AC68U.
  3. Mám VDSL XL a tento profil mám už pekne dlho, snáď už od zrýchlovania kedy dávali 50/5 na 80/8.
  4. Vďaka za reakciu. A čo je redukovaný profil? Lebo ja tým číslam vôbec nerozumiem......a práve prišla aj sms, že som zrýchlený. Tak mám taký pocit, že u mňa sa nič nebude zrýchlovať Inak som okres TT a tam je písané zrýchlovanie až budúci týždeň. Ale už aj tu sa preberalo, že harmonogram je iba pro forma.
  5. Nazdar, tak práve mi prišiel email, že som zrýchlený. Samozrejme že sa nič nezmenilo. Idem po starom Mám aj Magio.
  6. No vidím, že toto fórum je mŕtve, tu sa odpovede ťažko dočkám .
  7. Podľa tohto už je na zozname : https://www.telekom.sk/o-spolocnosti-telekom/press-centrum/tlacove-spravy/flash-news-telekom-podporuje-volte-uz-na-73-zariadeniach. Okrem toho, v nastaveniach už mám položku "Stav registrácie IMS" akurát, že je v stave neregistrovaná, nakoľko vraj majú problém s aktiváciou služby. Tá položka, podľa toho, čo som vygooglil, znamená, že firmware je pripravený a schopný fungovať na VoLTE. Volal som aj na help a tam by mi určite hneď oznámili, že môj fón ešte nie je na zozname, ale to sa nestalo....
  8. Už týždeň sa pokúšam aktivovať VoLTE na mojom Huawei Mate 20 Lite a stále bez úspechu. Rieši sa vôbec tento problém? Lebo mi to nevedeli aktivovať ani na help linke, stále sa to rieši, a stále to nie je vyriešené . Len dúfam, že to nebudú riešiť ako službu Volacie tóny, ktorú už riešia asi trištvrte roka, len čo to ja sledujem, a stále je to nefunkčné, nedá sa aktivovať. Takže ak niekto vie niečo bližšie aj o tomto dlhodobom probléme, mohol by poskytnúť nejaké info.
  9. Ahoj, mám tiež ten Asus a všetko šlape. Porovnal som nastavenia podľa tvojho screenu a našiel som tri rozdiely. Možno to bude systémom, nerozumiem tomu, ale za pokus to stojí ak si to ešte nevyriešil. Skús zmeniť tieto položky, tak ako to mám ja: 1. - Overenie PPP - Auto 2. - Režim dodatku - ANNEX A/I/J/L/M 3. - G.INP (G.988.4) - Zakázať
  10. @Matejviem o tom, že na starej Opere to funguje, ale nebudem kôli tomuto problému ešte ťahať do pc tento archaický software , Telekom by to mal konečne vyriešiť raz a navždy...
  11. Dobrý deň, dnes som zaznamenal opäť problém s Magio Go, na pc. Mám 4 webové prehliadače : Opera, Vivaldi, IE, Edge, ale ani na jednom za boha nespustíte živé vysielanie.Pred včerom som to ešte pozeral na Opere, čo sa tu už riešilo vo fóre a pomohol ten trik z NPAPI, takže to šlapalo. Dnes sa Opera aktualizovala a odvtedy to ani necekne zasa, a už sa nedá použiť ani ten trik s NPAPI, lebo to nastavenie už nie je možné nájsť..... Kedy sa náš drahý TELEKOM zobudí a konečne Magio GO spustí na nejakom inom plugine, ktorý bude použiteľný v každom prehliadači a umožní nám bezproblémové využívanie tejto služby?????? Mesačne vám platím cca 68 € (Magenta1 - mobil, net, magio) tak očakávam aj nejaké finálne riešenie tohto dlhodobého problému....lebo mám pocit, že na tento problém úplne "hádžete bobek"
  12. Presne tieto problémy aj u mňa....na androide nenačíta program a na pc sa vôbec nedostanem na stránku MagioGo...dúfam, že niekto kompetentný zasiahne :( ..ale všimol som si, že aj na stránky Telekomu sa nie vždy dostanem okamžite, občas to dlho načítáva, alebo vyhodí chybu pripojenia, pritom net šlape normálne.... Edit 3.1.2016 : dnes som zmenil  DNS, používal som DNS Google a nahodil som DNS Telekomu, tak neviem či to je náhoda, ale MagioGo na pc šlape ako má....android zatiaľ nedoriešený.
  13. ___Chcem smartfón___
  14.  Chcem smartfón.
  15. .Chcem smartfón.