-
Počet príspevkov
19 -
Dátum registrácie
-
Posledná návšteva
Hodnotenie komunity
1 NeutrálnaO haklo
-
Hodnosť:
Inštruktor
-
Ano mám.
-
Ano s modemom. Je to Asus DSL- AC68U.
-
Mám VDSL XL a tento profil mám už pekne dlho, snáď už od zrýchlovania kedy dávali 50/5 na 80/8.
-
Vďaka za reakciu. A čo je redukovaný profil? Lebo ja tým číslam vôbec nerozumiem......a práve prišla aj sms, že som zrýchlený. Tak mám taký pocit, že u mňa sa nič nebude zrýchlovať Inak som okres TT a tam je písané zrýchlovanie až budúci týždeň. Ale už aj tu sa preberalo, že harmonogram je iba pro forma.
-
Nazdar, tak práve mi prišiel email, že som zrýchlený. Samozrejme že sa nič nezmenilo. Idem po starom Mám aj Magio.
-
No vidím, že toto fórum je mŕtve, tu sa odpovede ťažko dočkám .
-
Podľa tohto už je na zozname : https://www.telekom.sk/o-spolocnosti-telekom/press-centrum/tlacove-spravy/flash-news-telekom-podporuje-volte-uz-na-73-zariadeniach. Okrem toho, v nastaveniach už mám položku "Stav registrácie IMS" akurát, že je v stave neregistrovaná, nakoľko vraj majú problém s aktiváciou služby. Tá položka, podľa toho, čo som vygooglil, znamená, že firmware je pripravený a schopný fungovať na VoLTE. Volal som aj na help a tam by mi určite hneď oznámili, že môj fón ešte nie je na zozname, ale to sa nestalo....
-
Už týždeň sa pokúšam aktivovať VoLTE na mojom Huawei Mate 20 Lite a stále bez úspechu. Rieši sa vôbec tento problém? Lebo mi to nevedeli aktivovať ani na help linke, stále sa to rieši, a stále to nie je vyriešené . Len dúfam, že to nebudú riešiť ako službu Volacie tóny, ktorú už riešia asi trištvrte roka, len čo to ja sledujem, a stále je to nefunkčné, nedá sa aktivovať. Takže ak niekto vie niečo bližšie aj o tomto dlhodobom probléme, mohol by poskytnúť nejaké info.
-
haklo začal nasledovať ASUS DSL-AC68U - mrtvy?
-
Ahoj, mám tiež ten Asus a všetko šlape. Porovnal som nastavenia podľa tvojho screenu a našiel som tri rozdiely. Možno to bude systémom, nerozumiem tomu, ale za pokus to stojí ak si to ešte nevyriešil. Skús zmeniť tieto položky, tak ako to mám ja: 1. - Overenie PPP - Auto 2. - Režim dodatku - ANNEX A/I/J/L/M 3. - G.INP (G.988.4) - Zakázať
-
@Matejviem o tom, že na starej Opere to funguje, ale nebudem kôli tomuto problému ešte ťahať do pc tento archaický software , Telekom by to mal konečne vyriešiť raz a navždy...
-
Dobrý deň, dnes som zaznamenal opäť problém s Magio Go, na pc. Mám 4 webové prehliadače : Opera, Vivaldi, IE, Edge, ale ani na jednom za boha nespustíte živé vysielanie.Pred včerom som to ešte pozeral na Opere, čo sa tu už riešilo vo fóre a pomohol ten trik z NPAPI, takže to šlapalo. Dnes sa Opera aktualizovala a odvtedy to ani necekne zasa, a už sa nedá použiť ani ten trik s NPAPI, lebo to nastavenie už nie je možné nájsť..... Kedy sa náš drahý TELEKOM zobudí a konečne Magio GO spustí na nejakom inom plugine, ktorý bude použiteľný v každom prehliadači a umožní nám bezproblémové využívanie tejto služby?????? Mesačne vám platím cca 68 € (Magenta1 - mobil, net, magio) tak očakávam aj nejaké finálne riešenie tohto dlhodobého problému....lebo mám pocit, že na tento problém úplne "hádžete bobek"
-
Presne tieto problémy aj u mňa....na androide nenačíta program a na pc sa vôbec nedostanem na stránku MagioGo...dúfam, že niekto kompetentný zasiahne :( ..ale všimol som si, že aj na stránky Telekomu sa nie vždy dostanem okamžite, občas to dlho načítáva, alebo vyhodí chybu pripojenia, pritom net šlape normálne.... Edit 3.1.2016 : dnes som zmenil DNS, používal som DNS Google a nahodil som DNS Telekomu, tak neviem či to je náhoda, ale MagioGo na pc šlape ako má....android zatiaľ nedoriešený.
-
___Chcem smartfón___
-
Chcem smartfón.
-
.Chcem smartfón.