l.stasak

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O l.stasak

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Ako sa môžem najlepšie spojiť s helpdeskom? Evidentne je na helpdesku a na pobočkách málo ľudí, ktorí zabezpečujú podporu. Mám skúsenosti s veľmi dlhými čakaniami v radách na pobočkách aj pri volaniach na podporu. Napr. aj dnes. Teraz som čakal na linke na spojenie s operátorom celú hodinu, až kým ma neprerušilo :-( Pri druhom volaní ma už upozornilo na veľkú obsadenosť a dostal som možnosť, objednať si zavolanie, keď budem prvý v poradí. Ja však mám telefón na telefonovanie, a tak som často obsadený. Preto sa s operátorom ani v takomto prípade len tak ľahko nespojím. Je to akési predvarenie všetkých volajúcich, keď sa im najskôr čakaním kvalitne rozdrásajú nervy. Logicky zákonite si to musia zlíznuť ľudia na helpdesku, ak to nakoniec zdvihnú :-( Neviem, či sa plánuje posilnenie podpory niekedy riešiť, lebo táto situácia nie je otázka len posledného roku. Čo má teda klient Telekomu spraviť, aby sa skontaktoval s podporou? Aký spôsob je najvýhodnejší?