mathyas0

Člen
  • Počet príspevkov

    7
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Príspevky odoslal mathyas0


  1. Ahojte. Zriadoval som si chytry balik kde som si daval tv+internet. Pri volbe som si zvolil samoinstalaciu. Dnes mi kurier priniesol magio box aj s routerom a to bolo vsetko. Chcem sa opytat ci mi kabel pride natiahnut technik od telekomu kedze sa jedna o optiku ktora v byte este nebola. Dakujem za rady.


  2.  

    @mathyas0pozri si v dodatok. Ide o to, v akej akcii si telefon bral. Myslim, ze len vo vianocnej akcii 2014 predaval telekom telefony na splatky k pausalom Happy. Ten, kto bral telefon v tejto akcii, 3x sa mu pokazil a poziadal o vratenie kupnej ceny (pred odovzdanim do servisu na diagnostiku, podpisujes to aj v servisnom protokole), ak bola zavada uznana servisom, tak dostal nazad akontaciu aj mesacne splatky. Ale ak bol telefon brany mimo tejto akcie (co je zrejme tvoj pripad), potom nejde o splatky. V cenniku uvadzaju, ze sa jedna o drhuhu cast mesacneho poplatku za pausal Happy (pozri print screen). V tomto pripade mas narok len na vratenie poplatku, ktory si zaplatil pri kupe telefonu (akciova kupna cena) v tvojom pripade 20€. 

    Ale ak ta zle informoval predajca a tym ovplyvnil tvoje rozhodnutie, napis reklamaciu tu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/, alebo ak chces osobne alebo aj na office@telekom.sk.

    Vzdy si treba precitat co podpisujes a uistit sa, ze to chapes spravne.

    Vela stastia

    happy prntscr.jpg

     


  3.  

    Zdravým, dával som 3 x reklamovať mobil za tu istú závadu, protokoli z predošlích reklamacií si teta preskenovala aby to zaslala na poziadavku na vymenu mobilu za ten isty tip (ten isty sa uz nepredava) alebo na zaplatenie kúpknej ceny, no a oto mi ide, povedala mi ze mi vratia len to co som platit pri vybavoni pausalu na zaciatku 100e za mobil. Pritom ja som mesacne platit za ten mobil 12eur a pausal konci za 4 mesiace..... Sestra mala taky isty problem, vyreklamovala mobil na 6krat a TÁ istá teta jej povedala ze jej vratia len 2 centy co platila na zaciatku a dala jej 2 centy na pult  ..tak sestra podala stažnosť do telekomu a potom sa jej ospravedlnovali a peniaze jej vratili. Dakujem  za reakcie

    Mozem sa ta opytat kde podala staznost? Pretoze mam presne ten isty problem. Telefon 2 roky plateny po 7 euro a oni mi chcu dat za uznanu reklamaciu 20 euro co som platil pri kupe. A novy mobil mi tiez nechcu dat. Dakujem za odpoved


  4. Pri prvej navsteve telekom centra po uznani reklamacie mi bolo povedane, ze sa vracaju aj mesacne poplatky. Tak jasne ze som si radsej zobral peniaze. No zrazu sa vyskytol problem ze sa vracia len kupna cena zariadenia a povodne vyjadrenie zahadne zmizlo. A kedze sa vraj reklamacia uzavrela s tym ze chcem peniaze uz si nemozem dat ako moznost novy mobil co je podla mna blbost kedze som ani ziadny papier o vysledku reklamacie nepodpisoval. Viete mi niekto poradit ako postupovat alebo odporucit na niekoho kompetentneho kontakt, ci uz tel. cislo alebo mail kto by mi s tym vedel pomoct? Pretozenesuhlasim s tym ze som za 2 roky zaplatil 160 euro a teraz sa mam uzpokojit s 20 eurami? 


  5. Zdravím. Mám problém s vybavením reklamácie. Telefón som mal v oprave už 4 krát a až po štvrtom raze prišlo rozhodnutie že dostanem nový telefón alebo kúpnu cenu telefónu. Keďže ten telefón už v ponuke nemali vybral som samozrejme peniaze. A tu nastali problémy. Pri kúpe telefónu som zaplatil 19 euro a každý mesiac vo faktúre som platil splátku zariadenia 7 euro. Pri vrátení kúpnej ceny mi vlastne chcú vrátiť len tých 19 euro čo som odmietol keďže je to smiešne. Za telefón som 20 mesiacov platil po 7 euro a teraz na konci nemám ani telefón ani peniaze. Len po.ratých 19 euro ktoré odmietam. Poradte niekto ako ďalej postupovať. Na predajni mi povedali aby som to skúsil riešiť sám ale hneď som ich odbil vetou: A vy ste tu načo???