dusan9831

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O dusan9831

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Pred nedavnom som dostal upomienku ktorá bola vystavena dna 15.3 splatnosť je do 07.04.2015 a tak som volal na zakaznicku linku kde mi bolo povedané, že nemám dlžobu ale trval som na overení pracovník suhlasil a že ma bude kontaktovať nasledujucí deň. Nestalo tak som volal opäť s tým že si to chcem overiť  či mám naozaj nejakú dlžobu. Pracovník mi dnes povedal že nemám žiadnu dlžobu a všetko je v poriadku trval som na zavolaní vašmu oddeleniu ktoré ma starosti pohľadavky. Kde mi povedali že to súvisi s prenosom čísla ( číslo som prenašal pred 4 rokmi) divil som sa a chcel som overiť či naozaj pracovník súhlasil a vyskytlo sa to, že pri zmene balíka som v decembri neuhradil faktúru overil som si to na internet bankingu v sms od telekomu že dakuju za uhradu a suvisi to s novým balikom a vymaha to inkasná spoločnosť.  Poviem jej celú situáciu  chcem vysvetlenie nato no to sa mi nedostalo neviem prečo som nebol kontaktovaný z vašej strany po 3 mesiach... . Takže dnes som spravil úhradu a chcel by som si to celé ujasniť  a rozmyšlam nad odchodom s celou rodinou tak rýchlo ako váš reklamný S4GAN