Fazu

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Príspevky odoslal/-a Fazu


  1. Zdravim, ako zakazník Magiosat mam magioGo aktívne. Problem je ale v tom, že sa nedokážem do neho zaregistrovať / prihlásiť.

    Skúšal som to aj cez notebook aj tablet aj Mobil, nejde.

    Niekolkokrát som kontaktoval aj tech. podporu telefonicky a vraj sa mi ozvú. Už to riešom asi 3 mesiace a stále sa neozývajú... (však pán Janík...)

    Problém je t vom, že keď sa registrujem a zadám tám ten ID kód, tak mi to vyhodí: 

    Vami zadaný aktivačný kód je neplatný. Aktivačný kód je MSTV ID, ktorý nájdete na Vašej faktúre za služby Telekom.

    Zadávam tam ale kód, ktorý mi povedali na technickej podpore...

    Som už z toho neštastný, načo je taká služba, keď nefunguje?

     

    Vedel by mi niekto prosím pomôcť?

     

    Ďakujem

    odpoveď sa páči : 2 osobám