Fazu

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

3 Neutrálna

O Fazu

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Tak dnes mi už konečne Magio go nabehlo. Ďakujem všetkým, ktorí mi s tým pomohli. Toto fórum je dobré. ďakujem.
  2. Poslal som Vám ten ID kod. Podarilo sa niečo zistiť?
  3. Ďakujem za odpoveď, ale na odstranení tejto poruchy sa pracuje už minimálne 3 mesiace a stále to nejde...
  4. Zdravim, ako zakazník Magiosat mam magioGo aktívne. Problem je ale v tom, že sa nedokážem do neho zaregistrovať / prihlásiť. Skúšal som to aj cez notebook aj tablet aj Mobil, nejde. Niekolkokrát som kontaktoval aj tech. podporu telefonicky a vraj sa mi ozvú. Už to riešom asi 3 mesiace a stále sa neozývajú... (však pán Janík...) Problém je t vom, že keď sa registrujem a zadám tám ten ID kód, tak mi to vyhodí:  Vami zadaný aktivačný kód je neplatný. Aktivačný kód je MSTV ID, ktorý nájdete na Vašej faktúre za služby Telekom. Zadávam tam ale kód, ktorý mi povedali na technickej podpore... Som už z toho neštastný, načo je taká služba, keď nefunguje?   Vedel by mi niekto prosím pomôcť?   Ďakujem