pribina

Člen
  • Počet príspevkov

    19
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

15 Nadpriemerné

O pribina

  • Hodnosť:
    Inštruktor

Nedávni návštevníci profilu

949 zobrazení profilu
  1. Zdravím. Nemienim sa zaoberať viac na túto tému. Len chcem pripomenúť, že pri prechode na euro mnohí kvákali heslom...."meníme menu a nie cenu". Všeobecný problém ľudí je že ZABÚDAJÚ. Kto chce ísť dopredu, mal by sa aj pozerať dozadu. A nemať klapky na očiach ako koníky, ktoré treba viesť tam, kde chce pohonič.
  2. Ako som už uviedol, EASY nemám skoro 0 rokov, tak nesledujem, tento produkt. 3,99 € ( čiže skoro 120 SKK) je premrštená cena. Za elektronický výpis k faktúre je to 0,79 €. Chápem že papier treba zaplatiť, toner, obálka a poštovné a plus niekoho kto to vyhľadá a všetko vykoná k odoslaniu. Za tie roky čo máme euro, zabudli poniektorí na hodnotu peňazí. V dnešnej dobe jedno euro sa prirovnáva j niekdajšej jednej korune. Tu je názorne vidieť, ako prišlo k tichej devalvácii úspor rodičov a starých rodičov. Niekedy boli akcie "mobil za korunu", teraz aj za dve eurá, čiže 60 korún.
  3. Zdravím. Neviem ti jednoznačne a pravdivo na otázku odpovedať. Skutočnosť, keď som mal ja EASY niečo také neexistovalo. A pochybujem pri skostnatenosti TELEKOM-u, že niečo také existuje pre EASY. Ja som prešiel na program " bez záväzkov", zaplatím len to čo pretelefonujem, a taktiež nemám výpis hovorov.. TELEKOM pýta za službu poplatok, hoci nechápem, z akého dôvodu, keď vlastne všetko ide už elektronicky.Napr. také O2 to poskytuje automaticky a bezplatne v rámci bežnej faktúry. A teraz niečo mimo danú otázku. Asi pred dvomi rokmi som komunikoval s TELEKOM-om, prečo na faktúrach nie je QR, alebo čiarový kód, pre rýchlejšiu a spoľahlivejšiu úhradu faktúry. Asi pred dvomi dňami som obdržal email, že to je novinka, čo zas v O2 beží niekoľko rokov.. TELEKOM je spomalený v zavádzaní noviniek, ale pohotový na spoplatnenie všetkého, čo ani nemá logiku. Prajem pekný deň..
  4. Nepochopili ste operátorov? predsa vždy sa nájde finta na o**bavanie zákazníkov. Poskytovateľ a zákazník nikdy si nebudú rovnocenní partneri.
  5. To takej možnosti, ako je jednorázový výpis dávno viem. Ale nepochopila si moju odpoveď! Prečo zákazník má platiť, za niečo, čo je prinajmenšom logického postupu, vyúčtovať podrobne to, čo si spotreboval a nie len globálnou sumou za položky, hovory, SMS, MMS, dáta. Otázka pre teba.....prečo u jedného operátora to ide zadarmo a bez požiadavky a u iného nie a keď tak za nelogickú sumu, keď máš aktívny prístup na svoj účet?? Dostávaš výpisy z banky? Tam vidíš, kedy kde, čo si platila. Tak má vyzerať vzťah zákazník/ poskytovateľ služby, ak máš elektronickú faktúru. jasné a pochopiteľné je, že za papierový výpis si priplatíš, lebo tam vznikajú prevádzkové náklady (papier, toner, poštové, práca, kto to celé spracuje )
  6. Pozerám, že nie len vám slimačím tempom sa zvyšujú sumy za používanie služieb u Telekomu. Ako sa dopátrať k tomu, či je fakturácia v poriadku je podrobný výpis hovorov a služieb za jednotlivé fakturačné obdobie. Telekom ale túto "službu" spoplatňuje. Dodnes som nepochopil, z akého dôvodu, nakoľko už viac ako pol roka máme podpísanú Dohodu o elektronickej komunikácii. Spoplatnenie zy výpis by som pochopil, ak by to bolo riešené papierovou formou, náklady za poštovné, papier, toner, obálky, plat pracovníka. Pri elektronickej fakturácii všetko spomínané odpadá, ale aj tak Telekom pýta nezmyselný poplatok. PREČO to neviem pochopiť, aké náklady mu týmto vznikajú. Zaujímavé je, že O2 pri fakturácii pripojí aj podrobný výpis hovorov a služieb bez POPLATKU. Prečo u jedného operátora to ide a u druhého nie?
  7. Vidím, že ekonomike sa "rozumieš". Ak niekto dopredu zaplatí kredit spoločnosti, ktorá okamžite tieto peniaze môže bezpečne investovať, nakoľko ich má na svojom účte, ale vkladateľ ešte z kreditu nič nečerpal. Na rozdiel od faktúry, na ktoré peniaze čaká niekoľko týždňov (ak sú včas uhradené). Služby EASY sú vždy spoplatňované vyššou sadzbou ako paušály. Ak niekto sa rozhodne mať EASY aj za cenu vyšších nákladov je to jeho rozhodnutie a výhoda je v tom že nie je nezmyselne pripútaný k operátorovi na dva roky. A ešte som sa nestretol s podnikateľom, ktorý by niekomu len tak, pre jeho pekné modré oči poskytol naviac, ak by nemal z toho zisk.To by nebolo podnikanie (za účelom zisku), ale dobročinnosť. A Telekom nie je dobročinná spoločnosť. Alebo sa mýlim?
  8. Už niekoľko mesiacov využívame nový portál Telekomu. Podpísali sme Zmluvu o elektronickej komunikácii. Očakával som že, v tomto bude zahrnutý aj BEZPLATNÝ elektronický výpis hovorov a iných služieb, nakoľko si sami menežujeme svoj profil a schránku so svojimi službami . Ako som čítal doterajšiu diskusiu o platení za výpisy hovorov od iných poskytovateľov pri zaslaní papierového výpisu na domácu adresu to by som pochopil, nakoľko je potrebné zaplatiť človeka, ktorý to vyhľadá, náklady na papier s obálkou, toner a poštovné tiež niečo stojí. Stále ale nechápem, prečo po podpise Zmluvy o elektronickej komunikácii, Telekom tvrdošijne trvá na spoplatnení tejto samozrejmej služby, keďže už tu nie je potrebné hore uvedené náklady Telekomu uhradiť (zamestnanca a iné oprávnené položky za papierový výpis). Stále čakám, že dôjde skutočnému naplneniu zmyslu slova ELEKTRONICKÁ komunikácia bez ďalších zbytočných a hlavne nezmyselných poplatkov. (zabudli sme na hodnotu ktorou sa spoplatňuje výpis, možno banálnych 0,72 €, ale to bolo ešte nie tak nedávno viac ako 21 SKK) V každodennom živote je samozrejmé, že ak po objednaní akejkoľvek služby príde jej vyúčtovanie v podobe faktúry, je tam aj ako príloha uvedený podrobný rozpis jednotlivých fakturovaných položiek. Ak to ide elektronicky bezplatne u O2 a Orangei, nechápem prečo to neide u Telekomu.
  9. Telekom vytvoril novú webovú stránku. Po počiatočných mnoho týždňových problémoch s funkcionalitou to našťastie je v poriadku. Jednou z podmienok bola aj zmluva o elektronickej komunikácii. A teraz k výpisom. Nechápem, prečo, z akého dôvodu si Telekom účtuje podľa mňa nezmyselný a pomerne dosť vysoký poplatok za elektronický výpis hovorov. Ak po skončení mesiaca príde elektronická faktúra, je prirodzenou súčasťou (tak ako to je pri každej faktúre v akejkoľvek oblasti, kde vám je priložený podrobný rozpis dodaných materiálov a vykonaných prác ) by mal byť aj podrobný výpis hovorov, odoslaných SMS a MMS na konkrétne číslo. prijímateľa , Ak mám zriadený účet, tak by nemal byť žiadny problém si to zo svojho osobného účtu pozrieť. Je to určité zneužívanie, keď za takúto službu si pýta, možno pre niekoho smiešnych 0,79 € mesačne (ale v bývalej mene by to bolo 24 SKK) bez akýchkoľvek nákladov na doručenie. Mám aj SIM-ku operátora O2, tiež na faktúru. Tam je samozrejmosť pri faktúre aj podrobný výpis hovorom za fakturačné obdobie a to BEZPLATNE !!!! Možno nechápem, ale akosi si mi uniká dôvod, príčina, z akého dôvodu to spoplatňuje Telekom, ak neberiem do úvahy ryžovania .
  10. Konečne po viac ako mesiaci si môžem prezerať "vynovený" Telekom. Dnes som sa pokúšal napísať SMS správu a odoslať neskoršie, ako to bolo v starom systéme. Táto mnou často využívaná možnosť už v "novinke" NIE JE!!!! krátke zhodnotenie.....SHIT na pokračovanie
  11. Skús zájsť do zákazníckeho centra Telekomu, nezabudni si občiansky preukaz, a tam podpíš zmluvu o elektronickej komunikácii. Podľa ich webu do 24 hodín ti to aktivujú (čomu ja neverím), alebo nájdi si na vyplnenie tej zmluvy.na tomto webe link na vyplnenie tejto zmluvy o elektronickej komunikácii. Tu si počkáš možno týždeň, kým sa ti ohlási kuriér, ktorému to podpíšeš, on ti dá zmluvu do ruky. Ani toto nie je záruka že ti to bude funkčné. Osobne dnes posielam poštou napísanú sťažnosť na Telekom do Bratislavy na nefunkčnosť prístupu,okrem osobných a fakturačných údajov. To naozaj vytvorili SHIT
  12. Dnes som chatoval s operátorom 3/4 hodiny a výsledok ŽIADNY pokrok. Som toho názoru, že tým babrákom, čo tento SHIT stvorili nedať rok mzdu, poslať na úrad práce a zákazníkov odškodniť............. úvaha... žeby v Telekome boli programátori z ISIS? Funkčnosť tohto SHIT-u to potvrdzuje.
  13. Súhlas, takýto SHIT pustiť do prevádzky bez otestovania je neúcta k zákazníkom.
  14. Ani ja nechápem, prečo takto zložito zas menia roky zaužívaný a myslím si spoľahlivý systém. Naozaj je potrebné mať podpísanú zmluvu o elektronickej komunikácii ( to sa myslím dalo urobiť a nechať starú verziu). Ani po podpise a pozvaní momentálne nie je možné posielať SMS , neustále vo všetkých požiadavkách na tejto novej stránke mi vypisuje "assety sú neaktívne". Ak Telekom chcel prejsť na takúto novú stránku mal si to otestovať na beta verzii a nie urobiť zo zákazníkov skúšobné morčatá. Keď sa ukázala táto verzia stránky, volal som na zákaznícku linku, a chalan mi nevedel nič relevantné povedať, odkázal ma na technickú podporu. Tam ďalší chytrák mi odporučil iný prehliadač, nie mozilu a ani chrom, ale internet explorer. Na moju požiadavku o elektronickej komunikácii som čakal pozvanie neskutočných 15 dní, ale ani tak to nie je sprístupnené, nakoľko ako som spomínal mi vypisuje o neaktívnych assetoch a to je jedno akú požiadavku som zadal. Možno sa toho dočkáme tesne pred Vianocami ako darček od Telekomu. Takže trpezlivosť, pokusné morčatá
  15. skôr bude problém v tom, že po novom je potrebné uzatvoriť s telekomom dohodu o elektronickej komunikácii. Tu bude pes zakopaný