TothK

Člen
  • Počet príspevkov

    12
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

3 Neutrálna

O TothK

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Dobrý deň, niekoľko dní po sebe si dávam overovať moje tel. číslo, či má nárok si vziať už nový mobil. Viazanosť mi končí 04.09.2016. V deň spustenia služby mobil každý rok teda 01.03.2016 som mal že poplatok 129,86 Eur. Dnes ráno už mám poplatok 153,1169 Eur, ako je toto možné, poplatok by sa mal znižovať a nie zvyšovať. A ďalšia vec čo ma pri tejto službe trápi, je to, že mi to pripadá ako zmluvná pokuta i keď o niečo nižšia ako normálne. Stačilo jednoducho verným zákazníkom umožniť si skrátenie viazanosti o 6 mesiacov a hotovo. Veď zákazník podstate na to doplatí, keď si bude chcieť vziať skorej mobil. Ako napr. v mojom prípade chcel by som skôr telefon tak by som musel zaplatiť poplatok 153,1169 Eur, ktorý ani neviem z čoho sa skladá a pri overovaní cez WEB by to tam malo byť všetko rozpísané, z čoho sa táto suma vlastne skladá. Z tejto služby nemám ja osobne vôbec dobrý pocit. Dúfam, že niekto mi to skutočne aj vysvetlí ako to s touto službou je.
  2. Dobrý deň. Veľmi by ma zaujímalo či nechystáte nejakú výraznejšiu zmenu v zóne - Môj Telekom. Napr. kedy konečne bude možné si cez túto zákaznícku zónu zmeniť paušál, aktivovať nové balíčky, a podobne. A hlavne všetko lepšie zprehľadniť.    ďakujem za odpoveď.