peter88

Člen
  • Počet príspevkov

    63
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

9 Neutrálna

O peter88

  • Hodnosť:
    Radca
  • Narodeniny: May 22
  1. Hehe tak dnes uz aj mne ponuka T-Nekonecno Nuz zaujimavy napad, ako podsunut v ramci upsellingu vyssi pausal a este ho oznacit aj za idealny
  2. Mne konci viazanost 5.11.2020, teda za 3 dni, a pouzivam Ano L ( 10GB+5GB v ramci Magenta+2GB benefit) za 25EUR...a podprahovo mi v aplikacii ponukaju " vyhodnejsi" pausal T Ideal 32 Takze menej muziky za viac penazi, tomu hovorim vyhodna ponuka.. no nekup to Nuz asi je najvyssi cas poobzerat sa niekam inde znova po 2 rokoch...
  3. @Pepsi pocitam ze ak by otazku adresoval priamo do Telekomu, dostal by rovnaku odpoved, akurat s rokom 2020 Vdaka Bohu za e-sim od konkurencie a v kombinacii s nano SIM od Telekomu, je to vyborna kombinacia firemneho/sukromneho cisla..
  4. @Mony136 predpokladám že je to spôsobené VoLTE, skús ho v telefóne vypnúť a malo by všetko ísť bez problémov..
  5. @Filipo21 pisem z vlastnej skusenosti Tiez som mal presne tento problem.. najprv som mal hodnoty niekde na urovni 300/60 Mbps.. a ked som sa ozval na 0800123777 potvrdili mi , ze nezbehlo korektne zvysenie profilu.. az po zasahu na dialku nabehol korektny profil a rychlosti cez kabel 600/60 Mbps..
  6. @hajnalkam ak meriaš rýchlosť cez kábel priamo z ONT a máš tieto hodnoty, zrejme ti nezvýšili profil...skús zavolať na 0800123777 a prekonzultovať to s nimi.
  7. Takto to vyzerá po zrýchlení u mňa 👍
  8. @Martin Čatloš u mňa tiež automaticky nezbehlo zvýšenie rýchlosti, kontaktoval som linku 0800123777 a do hodiny to bolo hotové, museli mi manuálne zvýšiť profil a teraz už ide internet 600/60Mbps.
  9. Zrýchlenie bude prebiehať 7 dní , takže reklamuj až po 14.10.2019 ak sa nič nezmení..
  10. @RomanDomSC skus sa obratit priamo na @Ľuboš sukromnou spravou a preveri Ti to podla moznosti
  11. @Telekomjebanda: Kto caka, ten sa docka.. ja som cakal 14 mesiacov a nelutujem, uz som na optike a maximalna spokojnost (y)
  12. @malemaciatko Skus napisat aj mesto, ktoreho sa to tyka..
  13. Tak vcera 14.8.2019 som sa dockal aj ja instalacie a prechodu na optiku Ocenujem velku snahu a ustretovost 2 mladych chalanov, ktory realizovali instalaciu...urobili kvalitnu pracu a vysli v ustrety aj so vsetkymi poziadavkami co som mal a optika slape ako oci (y)
  14. OK, takze SIM karta a sluzba je v poriadku, podla tohto: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/volte#-11 aj telefon podporuje Telekom v ramci VoLTE, takze skus jedine zavolat na ich infolinku, nech to preveria priamo technici..
  15. @Martin_007 ktory profil si pouzil pre VoLTE?? Vodafone_India, alebo si zvolil Telefonica_UK?